MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 304878 příspěvků |7428 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 88 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexLidová vozítka, vozítka Velore | Diskusní téma 4.4.2020 19:01  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Prosba o názor.


 Zdravím. Od souseda jsem koupil tuto kostru, na které on pracoval a z rodinných důvodů přestal. Sedačka ze škodovky, plechová podlaha,motor 559, zadní propojení boků a uložení výfuků je jistě na opravu a výměnu. Můžete mi zhodnotit tento stroj zkušeným okem? Více fota můžu dodat. Dík J.Kučera    [Jaroslav Kučera]   12.06.2011     Přidat odpověď  
Odpověď  pane kucera-budu se opravdu snazit jak sem rekl....    [david]   18.06.2011
Odpověď  Nový majitel je opravdu z něj nadšený, a já ho už nasměruji tou správnou cestou aby to byl na silnici zase "pán excelán". Jarda    [xpuppy a Helenka]   17.06.2011
Odpověď  Zdravím. Nakonec jsem kostru prodal za nákupku a nyní je na cestě do Pardubic. Nový majitel je zdá se spokojen a já vlastně taky. Oscar 54 bude žít. K    [Jaroslav Kučera]   15.06.2011
Odpověď  Opět dík za názor,pod který se můžu podepsat. Já sám mám Cz 150 C a Cz 125/453. Takže trochu vím....Pokud by někdo měl o kostru zájem, můžeme se spojit a dohodnout. kucerajaroslav@gmail.com    [Jaroslav Kučera]   14.06.2011
Odpověď  Na problém upraveného Oskara se dá dívat z různého úhlu pohledu. Pro toho, kdo by chtěl dát jej do původního stavu a to by si jistě každé vozítku zasloužilo, bude čekat mnoho náročné práce a shánění. Kdo by chtěl spíše jezdit, tak by měl sáhnout spíše po některém z mladších typů vozítek. Naopak po tomto vozítku velice rád sáhne právě majitel těžce poškozené kostry, jak píše JPC. Hodnota vozítka je tedy velice relativním pojmem. Tržní hodnota, pokud by se hledal ten správný kupec, bude zcela jistě jiná než hodnota vozítka jako takového.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.06.2011
Odpověď  Díky všem za názor a radu. Já jsem ho chtěl hlavně zachránit, kolem domu min.majitele,který potřeboval peníze, se stahovali sběrači kovů a to by byl jeho konec.    [Jaroslav Kučera]   13.06.2011
Odpověď  Ahoj, záleží co hledáš a jaký stroj chceš mít. Stroj, který je na fotkách je Oskar 54, kterých se zas až tak moc nevyrobilo a tedy ani nedochovalo. Pokud chceš mít "jen nějaký" Velorex, tak doporučuju se pokusit tento stroj vyměnit s fandou, který takový Oskar hledá. Je hodně dobastlený, ale opravitelný. Možná se ti výměnou podaří získat novější Velorex 250 či 350, který bude kompletní a půjde snadněji renovovat. Pokud chceš využít toho, že se ti do rukou dostal zajímavý model a rozhodneš se sám se pustit do renovace, tak ti budu držet palce. Bude to cesta dlouhá, ale nakonec budeš mít kousek, kterých až tak moc není. Nějaké informace najdeš na velorexy.cz, další dobrý zdroj informací je tady několikrát zmiňovaná kniha Velorex - tělesně vadní do šťastnější budoucnosti.
Pár věcí, co tam nepatří lze poznat i z fotek: přední světlomety jsou jiný, přední kola, která nemají brzdové bubny (půlbubny z Péráka) jsou opravdu zajímavý, plechová podlaha ve tvaru vany (ale to je asi jasný), motor, výfuky, zadní blatní, zadní kolo, volant, palubní deska s tachometrem. Naopak na kostře se zdá, že nic moc nepřebývá, spíš chybí (namátkou zadní boční trubky, rampička zadních světel, horní trubka sedadla, trubky opěradla - až tak moc toho ale taky není). Je tam ale správná přední náprava s řízením a úchyty blatníků, zadní kyvka je taky OK a to je důležitý - obojí se liší od všech později vyráběných typů.
Pro inspiraci - tady najdeš záchranu takového stroje. Tvůj předrenovační stav je o dost lepší: http://www.velorexy.cz/ga raz/xpuppy-a-helenka/oska r-54

Hodně zdaru.    [JPB]   13.06.2011
Odpověď  Tento stav se opravdu těžko hodnotí. Po zvážení všech aspektů si troufám tvrdit, že cena se rovná ceně motoru. Jistě jsou horší kostry, ale tuto dát dohromady by dalo opravdu mnoho úsilí.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.06.2011
Odpověď  asi by bylo vhodné top dát na velorexy.cz a tam ti odpoví hodně lidí.    [HonzaBK]   13.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  3.fotka    [Jaroslav Kučera]   12.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  2.fotka    [Jaroslav Kučera]   12.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě 1 fotka.    [Jaroslav Kučera]   12.06.2011
 Přidat odpověď   (12) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006