MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302202 příspěvků |7310 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 69 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexExportní typy československých | Diskusní téma 15.10.2019 03:08  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdravim takto vypadá muj trial v započeté renovaci, rád bych zjistil více o něm od kdy do kdy se vyráběl jaký byli verze kam se exportoval a tak dále, za každou informaci jsem moc vděčnej:)    [nikotyn]   19.09.2006     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  možná budou tyto informace někoho zajímat.....    [jirka]   08.10.2019
Odpověď  Však to,ten čas.Ale na takomto čomsi veľmi podobnom len doma stavanom som prežil mladosť,mám tento typ malej kývačky rád.    [Joski]   01.03.2019
Odpověď  jo Joski taky mě to to napadlo.Taky nad tím přemýšlím.Ale nevím kdy se k tomu dostanu.    [Jarek]   01.03.2019
Odpověď  Fotky v knížce typuju aspon částečně na repliku z 90.výročí ČZM, tam takový pozadí měli.    [Monty]   28.02.2019
Odpověď  Takže detaily nebudú,program tu to automaticky zmenší do 100 kB.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak znova,skener si robí srandičky:    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jasne že to nie je žiadny svatý grál ale ľahko sa dnes stavia replika,a ak sa pre ňu rozhodnem dám si tam tiež tú hmlovku.Takto som ju ako malý obdivoval tak ju tak aj stvorím.Ešte tá kresba,je to 700 kB aby sa to dalo pozerať:    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.02.2019
Odpověď  S tím hranatým světlem(mlhovkou) byla motorka, kterou si postavil někdo(snad některej z bratru Pudilů ? ) A fabrika se toho vzoru chytila, a vytvořila TRIAL.

S mlhovkou to prostě do provozu nemohlo, ani v šedesátkách.........

Tak v tom nehledejte záhadu svatýho Grálu.    [Monty]   27.02.2019
Odpověď  Joski zkus to sem prosim tě hodit    [Jarek]   27.02.2019
Odpověď  ano to tam ještě vidět jde.Jak píšeš, vypadá to jako ten držák, ale ta konzolka pro uchycení spínače jak je uchycená, tak ta už vydět nejde    [Jarek]   27.02.2019
Odpověď  Zrovna to mám na stole,v SM 5/1965 je foto,popis aj kresba toho prototypu.Zdá sa že tá hmlovka je uchytená na niečom ako otočený držiaku klaksónu.Klaksón nikde nevidno,aj keď píšu o "vybavení úplnou el.instalací".    [Joski]   27.02.2019
Odpověď  Ahoj lidi chci se zeptat.V katalogu čz jsou fotky triala s předním světlem mlhovka..První prototyp.Za motorkou je pozadí bílé plachty.Vypadá to jako originální kousek focený v dnešní době.Zajímalo by mě, zda byla vyrobená nějaká serie v tomto provedení,nebo jestli to už byla postavená replika.Nevíte někdo o tomto motocyklu víc?Nebo máte někdo fotky detailu uchycení předního světla a provedení uchycení spínací skříńky?Předem moc děkuji za info a odpověď    [Jarek]   27.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Trial v Brně nebo v USA?

https://www.ebay.com/itm/1966-Other-Makes-250-Trial-Sport-Model-475/292619150555?hash=item442175e4db:g:4ZgAAOSw~jpbMoXA    [Jarek]   02.07.2018
Odpověď  Jakube, ale vždyť to píšu. Originál se sehnat dá a motorka nemusí ležet nekompletní na půdě. Akorát už je hroznej problém, že lidé nedokáží pochopit, že originál opravdu stojí více jako replika. Zrovna 5500 za nedodělané brýle mi nepřijde jako zajímavá cena. Brýle, nádrž a rám dělají z triala triala a jsou to zásadní věci. Na motor vám stačí kartery bez čísla. Mě mrzí to, že díky těmhle replikám těch zásadních dílů tu brzy budeme mít 3x více trialů, než jich kdy bylo. Poškozuje to jejich celkovou sběratelskou hodnotu. Zrovna ty brýle musím pochválit, protože se od originálu opravdu rozeznat dají, ale blatníky v novém laku, řídítka v novém chromu, to už nikdo není schopen rozeznat, zda to je či není originál. Ale to musí posoudit každý veteránista sám svým zdravým úsudkem zda to, co dělá, je to správné...    [00]   17.03.2018
Odpověď  Pokud někdo koupí motorku postavenou z replik, tak snad pozná co je a není původní. A pokud to nepozná, tak je replika dokonalá a nemá smysl to řešit.
Kdybych měl rám a motor, taky bych raději dokoupil repliky abych se mohl těšit z jízdy místo toho abych měl na půdě hromádku dílů.    [Jakub]   17.03.2018
Odpověď  Já na tom nevidím nic špatného.Já to beru jako nový náhradní díl.A nevím proč bych měl nějakému troubovi za to dat 9 klacků když to mohu koupit za 5....Bez replik by jste si dnes ani neprdli.Jo jestli někdo udělá repliku motorky a pak to prodá jako původní tak to je špatně.To bych nikdy neudělal.Ale s tou cenou máš pravdu.Trial byl můj sen ale 1OO OOO za něj bohužel nemohu dát.Ano tak si ho za třetinovou cenu postávím a to jsem si hodně věci dělal doma.Mám alespoň origoš motor jinak bych do toho nešel.Nechci nikoho pobouřit.Dal jsem to tady, protože jsem si psal s nějakýma klukama a ti tyto díly sháněli.Tak jsem tu dal odkaz.Tak pardon když tak    [Jarek]   17.03.2018
Odpověď  00 napsal Nechápu, proč se vyrábí a staví předválečné motorky komplet z replik kromě motoru

Proč se staví? Aby se pak prodaly se ziskem nějakýmu troubovi jako original. Proto!    [PS]   16.03.2018
Odpověď  Buď dělám veterána, na kterého finančně dosáhnu, nebo ho nedělám. Nechápu, proč se vyrábí a staví předválečné motorky komplet z replik kromě motoru. Nechápu, proč si někdo staví triala z rámu klasické kývačky. To je ta neutuchající potřeba něco vlastnit, i když je to celé jen trochu, celé fejk a podvod. Pokud si někdo sám doma odleje hlavu na čz 500, pak to chápu, ten díl je nesehnatelný a chybí ke kompletaci. Ale pokud brýle na triala jdou běžně pořídit, pak nevidím důvod tam dávat repliky.    [00]   16.03.2018
Odpověď  jarek: a proč si nepostavit komplet celého triala z replik? Vyjde to na třetinu ceny, nikdo to nepozná... A to se vyplatí..    [00]   16.03.2018
Odpověď  https://motorky.bazos.cz/inzerat/87066342/CZ-250-Trial.php
jo tady to je    [jarek]   16.03.2018
Odpověď  Nooo tak radši si koupím tyto brýle než origoš za 9000kč co na bazoši kdosi prodával.Pěkně udělané holt dnes jde všechno:-)škoda že jsem si před rokem kupoval originál a pobouchané:-(    [Jarek]   16.03.2018
Odpověď  No to už nevím ale asi jo.Je to motokrosař.Dělal mi i rám.    [jarek]   08.01.2018
Odpověď  Moto Finěk Blatná?    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.01.2018
Odpověď  Pan Fiňek ji dělá. Někde je tady číslo. Kdyby si bydlel v okolí Přerova tak bych ti ji pujčil a mohl by sis udělat repliku podle předlohy, ale upřímně kdyby sis měl brát na hodinu 100kč tak je lepší a rychlejší si ji koupit.    [jarek]   07.01.2018
Odpověď  Koupil bych i repliku ale zatím sem jí nikde neviděl.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.01.2018
Odpověď  Kup v replice a hotove    [jarek]   05.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Po deseti letech se tu zjevuji už s vlastním trialem. Mám však problém se zadní brzdovou pákou? Z čeho by se dala použít nebo nemá někdo nějakou plonkovou? Díky za tip.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.01.2018
Odpověď  Převodová kola pro ČZ 250/475.04 jsou :
Hlavní hřídel:
I. 13 zubů
II. 17 zubů
III.21 zubů
IV. přímý záběr
stálý převod 23 zubů

Prědlohový hřídel:
I. 24 zubů
II. 20 zubů
III.16 zubů
IV. přímý záběr
stálý převod 13 zubů

Stálý převod u ČZ 250/455 je 14/23 zubů,převod pro II.rychlost je 18/19 zubů.Z toho vyplývá,že soukolí se nechají vyměnit.A zároveň je jasné,že Triálová převodovka je stavěná do pomala.
Kombinací dílů řady typů 355-485 lze vytvořit ještě další kombinace,např. pro I.rychlost 12/25 zubů,ale musí se ještě vyměnit hlavní hřídel za drážkovanou v celé délce konce ke spojce,nebo lze vyměnit předlohové hřídele se 3-mi spirálami šnekovice pro náhon k tachometru za s 4-mi spirálami    [jirka]   25.02.2017
Odpověď  cosi jsem viděl na strankách čz manie.    [jarek]   21.02.2017
Odpověď  Je ten katalog ND někde online? Děkuji    [00]   20.02.2017
Odpověď  stačí se podívat do katalogu ND a převodovka je z čz 505 - tříkolka skútr    [dornych] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.02.2017
Odpověď  Holá ty ráfky nevíte někdo?    [jarek]   22.12.2016
Odpověď  Zdravím, motor na 475.04 jsem generálkoval v létě a převodovka má následující ozubené kola:
Hlavní hřídel
I.13 zubů
II. 17 zubů
III. 21 zubů
IV. 23 zubů
Prědlohový hřídel
I. 24 zubů
II. 20 zubů
III. 16 zubů
I.V 14 zubů
Sekundární kolečko 15 zubů    [crm]   20.12.2016
Odpověď  Ahoj chtěl bych se zeptat, zda na Trialu byly hlinikové ráfky?Export, domácí produkce?    [Jarek]   20.12.2016
Odpověď  Rád bych ti poradil s kolečkama, ale motor na Triala budu rozebírat tak za 2 tydny .Možná dřív    [Jarek]   13.12.2016
Odpověď  Prosím nějakého znalého majitele CZ 250 Trial o vysvětlení.

V dostupných info se uvádí, že Trialy měly převodovku z Rikši. - resp kolečka pro první a druhý rychlostní stupeň.
Dnes jsem rozebral motor z Rikši a také CZ 250, typ 455(který mám jako nepůvodní ve svém Trialu). Zjistil jsem pouze rozdíl v soukolí I.st.
Klasická 455 má kolečka 14z/23z a Rikša 13z/23z. Zuby z Rikši mají jiný, větší modul zubů a proto pasují a jsou záměnné na stejnou rozteč hřídelí převodovky 455.
Zaráží mne a prosím o vyjasnění následujícího
1) V dobových prospektech k Trialu se uvádí 13z/24z a že jsou to kola z Rikši 505.
Já ale napočítal na převodovce z Rikša 505 13/23.
Počty zubů ostatních soukolí jsou shodné.
Otázka zní:
Má převodovka na Trialu proti klasické 455 jiný jen I. rychlostní stupeň?
2) Na svém Trialu mám spínací skříňku z panelky+ klíček Fab. Také přepínač světel a klaksonu jsou domácí produkce.
Otázka:
Můžete někdo potvrdit, že se v roce 68 tyto díly na Trial montovaly?    [Libor-trialRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj prosím Vás změřil by někdo na Trialu delku rozpěrného kroužku?Potom bych se chtěl zeptat zda záchyt reakce je stejný jak u typu 475,nebo zda ma jiný tvar,úhel ohybu..předem moc děkuji    [Jarek]   14.10.2016
Odpověď  Ahoj trialisti.Volal jsem kolegovi o delku předních tlumičů.Naměřil 770 od vrchu horních brýlý po střed osky co drží kolo.Ze srandy jsem změřil tlumiče ze sportky a délka je stejná.Vím že u trialu se krátily o 15mm nosné trubky a, ale spodek byl z typu 968.Mohlo pak toto spojení dát míru 77Omm stejnou jak u tlumičů z čz sport?Nenaměřil by někdo délku originálu?Kdyby byla délka jiná pak znamené že kolega tam origoš přední tlumiče nemá.Předem moc děkuji    [host]   21.09.2016
Odpověď  Kdyz se podivas na prispevek ze 30/10/2006 od Nikotyna tak musis videt ze ta riditka na Sportku a Triala jsou jine. Ten ,, ohyb ,, je jiny. Urezanim te hrazdy si nepomuzes. Ty riditka jsou celkove nizsi nez ze Sportky.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2016
Odpověď  Takže to by znamenalo ze sportkových odřezat jenom hrazdu?Nevím, nemám to před sebou, ale říditek s hrazdou mám hodně i různých rozměrů.Všiml jsem si, že už je i replika.Za pěknou cenu:-)Hodně se dá udělat jak máš známe a nebo jak jseš zručný.Chce to mít original před sebou, no a potom i nějaký ten vercajk    [jarek]   06.06.2016
Odpověď  Tak jsem četl, že řidítka na triala mají šířku 800 mm a jsou z polotovaru sériových řidítek na sportku. Doma taková mám a zdá se že stačí odstranit hrazdu a budou to přesně ony.    [rohlicimuz]   03.06.2016
Odpověď  Jak je to s řídítkama na triala? Jsou z něčeho stejná?    [rohlicimuz]   02.06.2016
Odpověď  ráfek 1,6 je stejný jako 2,25. Ale jednou se měří zevnitř,a podruhé zvenku. Logicky nebude přední ráfek širší než zadní.    [Monty]   24.05.2016
Odpověď  Aho jaký je rozměr předního ráfku? 1/6 krat 21?Viděl jsem snad v manualu 2 1/4 krat 21 , ale nemohu to přečíst když to zvětším tak se to už rozmazává.Zadní je 1/85 krat 18 že?    [jarek]   24.05.2016
Odpověď  No chtělo by to foto    [jarek]   06.04.2016
Odpověď  "Rám motocyklu je vyztužen a upraven pro ovládání brzdy táhlem. Pro dokonalou přístupnost k tlumiči sání, zadní kyvné vidlici a baterii je zakrytování provedeno odnímatelným krytem z koženky."

Doplněk katalogu ND z roku 1966.    [rohlicimuz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.03.2016
Odpověď  no právě že jsem viděl všaďě bovdeny.A pak kdesi na internetu táhlo, ale zas nebylo vidět to přepákování.Dokonce jsem to četl v jakémsi popisu.Že táhlo je použito pro zvýšení brzdné reakce.Taky bych to rád viděl detailně na fotkách    [jarek]   23.03.2016
Odpověď  Nemůžeš přiložit foto? S táhlem jsem Triala tedy ještě neviděl, ani si to nedovedu představit. Nejednalo se jen o nějakou domácí úpravu?    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.03.2016
Odpověď  Ahoj koukal jsem a některý trial měl zadní brzdu řešenou bovdenem, nebo táhlem.Kdy to bylo změněno, či jaký typ měl kdy a co použito?    [jarek]   22.03.2016
Odpověď  Existovalo i provedení, kdy použili dolní nosník s velkými otvory ,a vložkama na menší trubky. Ty vložky jsem měl originály starý z Mototechny Jugoslávská Brno.    [MOnty]   21.03.2016
Odpověď  Přední teleskopická vidlice byla převzata ze sériového typu 475, jedinou úpravou bylo zkrácení pružin, nosných trubek a pláště o 15mm. Nosníky vidlic jsou vzaty z terenního motocyklu typ 968 s úpravou otvorů pro nosné trubky a zvětšení úhlu rejdu přemístěním dorazů. Prevzato z Cezetmania.    [marekh22]   18.03.2016
Odpověď  Díky za upozornění. Ve zprávě o stavbě prototypu motocyklu ČZ 250 Trial se sice píše, že nosníky vidlic jsou vzaty z terénního motocyklu typu 968, ale s úpravou otvorů pro nosné trubky, takže jsou vrtány zvlášť pro menší průměr. Proto jsou asi tak těžko k sehnání.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2016
Odpověď  Ohledně těch brýlí,pozor krosový mají o 1mm větší průměr!    [p.]   16.03.2016
Odpověď  jarek- momentalne jsem ve Stovezate Praze. Tech par foto je z Luhacovic, byla to Super akce. Ta ve Zline byla snad o rok drive.    [marekh22]   21.01.2016
Odpověď  Marekh22 a odkud jsi prosim tě?To jsou fotky ze Zlinské šestidenní že?Když tak pisni Jarek.Pirek@seznam.cz.Není tu někdo pánové z okolí 50Km od Přerova Kdo má Triala?Předem dik za info    [jarek]   21.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Par fotek najdes na http://marek88.rajce.idnes.cz/CZ_Trial/. V lete ti to nafotim trochu lepe, ted je motorka zahazena a odpociva aby az zacne sezona zase mohla litat jak urvana z retezu...    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2016
Odpověď  To bohužel nemůžu, protože fotku zespod nemám, tu fotku jsem si odněkud stáhl, když jsem si ty horní brýle vyráběl.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2016
Odpověď  A prosim tě dal by si tu foto těch brýlí i ze spodu?Předem díky    [Jarek]   20.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pokud se nepletu, tak u triala se používal pouze tento typ brýlí, původně používaný u starších motokrosových zetek od typu 968.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2016
Odpověď  Ahoj všichni nedal by tu někdo foto brýlí na Triala?Bylo více typu, nebo odlišnosti v detailech odlitku?Předem děkuji    [jarek]   19.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Bahno projizdka.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.09.2015
Odpověď  Rohlicimuz: Podle mě to je výfuk z traila, jen ho kdysi někdo zpředu rozpáral a svařil opačně.    [longr]   03.08.2015
Odpověď  repliky blatníků i s krytem řetězu dělá slovák a je to stále na bazoši. O hliníkových brýlích nevím. Jedině monty ten má o tomhle přehled.    [venca]   31.07.2015
Odpověď  http://etovar.cz/cs/jawa-cz-250-350-kyvacka/2481-c z-trial-tlumic-vyfuku-vcetne-krytu.html    [venca]   31.07.2015
Odpověď  Sháním hliníkové brýle i případně repliky. Nevíte zda je už v replice výfuk popř. kryt na řetěz?    [p.]   31.07.2015
Odpověď  Ukostreni Baterie. - Pol na Ram    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.07.2015
Zobrazit dokumentOdpověď  Mam tam zapojeny dobre ten cerveny kabel c.61? Mam kostra -.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.07.2015
Odpověď  Kdyz jsem mel sportku cz 125 typ 473, tak pri zatezi ve dvou a jizde v kopcich- neustale toceni motoru skoro na plny plyn, tak to zrala jako tank .. dle me je tak slaby motor na tak tezkou motorku nevhodny. Mozna pro lehounkeho cloveka co s tim jezdi jen po meste a na rovince, ale v kopcovitem terenu a pri jizde dvou je to utrpeni a spotreba katostrofalni. Zlata dvestepadesatka ;)    [ Honza]   11.06.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nemaji bejt naproti sobe. Od kolena dole a pak vyfukova trubka nahore. Jinak jsem to jeste nevidel    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2015
Zobrazit dokumentOdpověď  Zdravím, je tohle výfuk z triala? nezdá se mi to, že otvor pro koleno je nahoře naproti sobě s koncovkou. Nemá být otvor pro koleno ve spodní části? předem díky    [rohlicimuz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2015
Odpověď  Dobrý den, mam ČZ trial 125 nevíte kolik jich bylo vyrobeno? Děkuji    [Vašek]   14.01.2015
Odpověď  čz 125 chlastaj jak duha.Při dálkové cestě do PL k moři měl tento motocikl nejviší spotřebu ze všech cca 5,5l/100km. Ja jel s panelou 250 za 3,3l/100km.ovšem bez problemu stíhal jezdec vážil asi70kg+30kg bagáž    [honza jawamotoRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jirka- diky za informaci ohledne spotreby, mam tam vse original a jak rikas je to sprevodovane na mensi teren a ta max rychlost je opravdu do tech cca 90.
Sehnal jsem original kryt na retez, byl to trosku orisek. Nemate nekdo tu gumovou presku co drzi baterii, nemuzu sehnat tu optimalni delku.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.08.2014
Odpověď  Spotřeba je věc diskuze-pokud převody primární,sekundární a vlastní převodovka jsou v originále,tak cestovní rychlost bude kolem 80km/hod a spotřebu jsem měl do 5 litrů.Prostě je to vše zpřevodované pro jízdu lehčím terénem.Pokud se bude točit více-větší spotřeba.Jestliže ale použiju převodovku z 455 nebo 475,tak se zvýší rychlost na 90km/hod-je tam rychlejší převodovka a sekundární převod je rovněž jinačí.A také se to vše odvíjí od způsobu jízdy a nastavení karburátoru.    [jirka]   02.08.2014
Odpověď  nad 5 litru...    [marekh22]   26.07.2014
Odpověď  and 5 litru jsem chtel napsat    [marekh22]   26.07.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Panove, kolik vam tak zere benzinu tenhle model. Te moji benzin moc chutna, nemam to jeste nejak presne zmerene,ale jsem and 5 litru urcite. Diky    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.07.2014
Odpověď  Držák na baterku, podsedlový držák a kryt řetězu originál je ted v inzerci na bazosi.    [Jan Kaucky]   28.05.2014
Odpověď  Pánové dělá někdo repliky?Blatníky,držák na baterky,výztuhy na rám atd?    [host]   19.05.2014
Odpověď  Zdravím, může mi někdo potvrdit že tento buben je opravdu na triala http://aukro.cz/jawa-250-350-panelka-kyvacka-sport -nepouzity-buben-i4133618675.html
Vypadá to jako jawa a ne ČZ, pokud vim čezeta ma menší bubny ne? Díky.    [Petr]   10.04.2014
Odpověď  Na aukru je zajímavý prospekt na triala http://aukro.cz/jawa-21-sport-cz-trial-361-califor nian-tatran-i4063227215.html.    [Dan]   25.03.2014
Odpověď  http://www.montyjawa.cz/index.php?page=shop.produc t_details&flypage=shop.flypage&product_id= 279&category_id=7&manufacturer_id=0&op tion=com_virtuemart&Itemid=26    [monty]   18.01.2014
Odpověď  Pocasi mne zatahlo do garaze neco malo udelat. Prvni start na cesky benzin, motor bezi celkem dobre. Musim vymenit tesneni v tlumicich jak vpredu tak vzadu,s tech prednich to vylozene tryska ven. Chybi mi mezi karburatorem a airfiltrem ten gumovej mezikus, to bude stejne jak na ostatni CZ 475 model? Kde se to da koupit?
http://www.youtube.com/watch?v=zoa6DyOOLmg    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.01.2014
Zobrazit dokumentOdpověď  Jeste pohled ze zadu. Je to nadherna motorka. Smekam pred tim co CZ v 60letech dokazala vyrobit.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.03.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Prvni jizdni dojmy:
Panove motorka neskutecne rve a ma dost dobre zrychleni s kratkou jednickou a kratkou dvojkou. Original riditka padnou do ruky dobre s dost spatnyma brzdama ale da se to kontrolovat podrazovanim. Jinak dobijeni jsem uz spravil, jen to chtelo ocistit kontakty a k memu prekvapeni to funguje. Jinak jsem musel namontovat ,,koncovku,, na vyfuk asi 10cm dlouhou, tim se dost omezilo spineni zadniho blatniku od vyfuku. S motorem jsem vubec nic nedelal krome vyplachnuti prevodovky
4 krat po zahrati a bez retezu ,,projeti,, na vsech rychlostech.
Pro ty kteri maji pristup na ebay.com kde se sem tam CZ Trial objevi doporucuji. Timto koncim moje prispevky k tematu a pro Ty kteri potrebuji ofotit nebo
nejak poradit tak napiste na email.
A co ,,nikotyn,, uz jsi zprovoznil motorku?    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.03.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  (k.b) diky moc za telefon, to cislo se bude urcite hodit. Retez jsem uz sehnal. Dneska jsem odjel tak 7 miles, motorka bezi dobre. Jeste porad nejde dobijeni...Takze zase neco malo stravim v garazi. Razeni jde svele, ojej v prevodovce taky pekne zaflakanej.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2013
Odpověď  marekh22 :
Bezi pekne . Gratuluji !    [Martin Samson]   28.02.2013
Odpověď  marekh22-koukám že tam nemáš řetěz.Kupoval jsem ho na 175-450za290kč tady-J.Čadek Strakonice tel 383334778 mob.603712355. Je obchodni zást. ČZ. Dneska jsem kupoval primárni za 172kč.    [k.b.]   28.02.2013
Odpověď  http://www.youtube.com/wa tch?v=31THHdjD9X0&lis t=UUgoERkQSmFHKBdNm3hiFfE g&index=1
Motor bezi po vycisteni karburatoru dost dobre. Original riditka jeste lestim, na videu jsou jen provizorni. Kdyz si vzpomenu jak ta motorka vypadala jeste loni v cervenci tak jsem s tim celkem dost spokojen. Uz jen par detailu.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.02.2013
Odpověď  Diky, Musel tu kozenku ,,special,,objednat tak proto to trvalo tak dlouho. Mas pravdu na oko je uplne stejna jak original. Ani bych se nedivil ze je z Ceska. Las Vegas upholstery, Main Street. Je to snad aji na Google. Delaji tam tez auta sedacky. Pristi tyden tam vezu druhe sedlotentokrat na CZ 482 model.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2013
Odpověď  marekh22 :
Neni zac .

Kua ... ta kozenka , strih i nit mi pripadaji jako velice autenticke ... jestli se nepletu ... . Gratuluji !    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Sedlo uz je hotove. Ten borec dokonce sehnal uplne stejnou kozenku jak byla ta original. Martin Samson- diky za info na ten olej do tlumicu. Jo You-tube video bude az sezenu retez. Motor bezi dobre!!!    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  marekh22 :

2. strana Navodu mazani CZ TRIAL
jeden kluzak = CASTROL SHOCKOL SAE 20W/20 , 200 C.C. ( 12 cu. in. )

Preji zdarne dokonceni a tesim se na prip. video na YouTube !    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  marekh22 :

TRIAL mazani , 1. strana

zaslal jsem Ti mailem kontakt na cloveka , ktery Ti muze zaslat CD s celym Navodem k obsluze v ceske verzi pro CZ TRIAL    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Jeste udelat sedlo, obtahnout CZ na nadrzi a par drobnosti. Martine(Samson)kolik nalit do prednich tlumicu oleje? Jeste jsem nedostal ten email s ofocenym,,Manual,,    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.12.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Prace pomalu pokracuje na Cz. Tak snad do konce roku se poradne projedu.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2012
Odpověď  Martine, diky za info motor cycle world je uz na ceste.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  marekh22 ,

CZ Trial najdes v techto US motocasopisech :

1/1967 CYCLE WORLD - road test
1/1967 CYCLE - road test
1/1967 MOTORCYCLIST - road test
5/1967 popular HOT RODDING - spise jen takove male pochvalne predstaveni nez test
1/1968 MODERN CYCLE - road test
12/1968 MOTOR CYCLE WORLD - road test ( Tve foto zde nize )

Nejrychleji tyto casopisy asi nakoupis prez www.eBay.com    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.11.2012
Odpověď  marekh22> naprosto shodne dela porad mitas (jen 21"), 18" dela Haidenaou (tusim K37)    [Pája]   14.10.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Podle vlastni zkusenosti dobra nahrada za original Barum pneumatiky je IRC Trial GP-1. Vzorek je prakticky stejny. Delaji tez 21" a tez 19" predni gumy.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.10.2012
Odpověď  Trošku k té yuki,myslím si,že co byly ty endura s obsahem 200,nebyly vůbec špatné.Měli ji tří kolegové v práci a jsou v pohodě.Dnes se již neováží,PROČ?Ale k triálu,co kdyby čistě hypoteticky se vyrobil se 4taktním jednoválcovým motorem 250-350?Dopředu jen dát případně rozumnou kotoučovku?Kdysi jsem na něm jezdil a vyhovoval mi po všech stránkách (zrovna tak i Sportka).Do práce,na houby,lehčí terén ale i delší cesty-cca 150 km (např.do Liberce,Znojma atd.).Váha byla jen 109kg,a hlavně se na něj dobře nalézalo,mělo to výšku sedla prostě akorát.Dneska jsem starší a mám problém s kyčlem,a na nová endura prostě ze stoje nevylezu,protože sedlo je 1 metr a konec zadního blatníku až v nebíčku.Samozřejmě že se svezu,ale přistavím to někde k pařezu pak jen hop...    [jirka]   24.08.2012
Odpověď  To je dobrej nazor, Aspon v te Argentine na ni nezapominaji a urcite ji kupuji protoze je to JAWA a jen jedine JAWA.
A jak pises doufejme ze ty penize nejak pouziji na vyrobu nove a dobre JAWA motorky    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.08.2012
Odpověď  Čau chlapi,
souhlas se vším co tady píšete. Jsem, ale nakonec rád, že alespoň nějak dává JAWA o sobě vědět - alespoň, že někde žije.Doufám, že na tom něco vydělá a pak konečně vyrobí stroj co tuto jukinu ve světě zastoupí. Přeji ji hodně úspěchu. Je pravda, že jeji nové stroje jsou trochu vlažnější :-), ale neplivejme moc na to co člověk v ČR vyrobí. Prostě je to JAWA - naše jawa.    [tom]   06.08.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nemate nekdo original tento dokument, rad bych si ho precetl co se o ni psalo. Kdyztak mi ho poslete na e-mail. Diky    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.08.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Just for Fun...    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.08.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  475-04-00241    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.08.2012
Odpověď  Tak ji uz mam doma, zatim je cela zaprasena ale cela. Je to 250 a vyrobni cislo moooc nizke. Casu malo tak az zprovoznim tak bude jak pise dobovy prospekt. Just for fun    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.08.2012
Odpověď  Panove, jaka je asi ted cena teto motorky? Mam ted moznost ji koupit v puvodnim stavu, je to Trial z roku 1966. Diky za odpoved.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Téma Jawa Land Patrol jsem si dovolil zpracovat na MotoMagazínu již vloni na podzim :-) http://www.motomagazin.cz /index.php?action=magazin &menu=5&pos=land    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.04.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem zase dal něco k tomuto tématu dohromady - tentokráte o Jawě Land Patrol. http://www.cezetmania.inf o/obsah/jawa-175-land-pat rol-85.html    [Honza Vošalík]   13.04.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Něco z historie Trialu - vývojová zpráva. Třeba to bude někoho zajímat. http://www.cezetmania.inf o/obsah/zprava-o-stavbe-p rototypu-motocyklu-cz-250 -trial-82.html    [Honza Vošalík]   03.03.2012
Odpověď  Na http://www.i-veteran.cz/i nzerce/moto/ je dnes na prodej originál ČZ Trial 250.    [JURA13]   04.01.2012
Odpověď  Asi ne, protože ČZ nedává povolení na změnu rozměru kol v TP. A kmbinaci kol 18" vzadu a 19" nebo 21" vepředu nemměla žádná další Zetka.

Přerazit čísla samozřejmě ano,ale udělat oficiální přepis v dokladech třeba od modelu 450 asi ne.    [monty]   18.11.2011
Odpověď  Asi ne, protože ČZ nedává povolení na změnu rozměru kol v TP. A kmbinaci kol 18" vzadu a 19" nebo 21" vepředu nemměla žádná další Zetka.

Přerazit čísla samozřejmě ano,ale udělat oficiální přepis v dokladech třeba od modelu 450 asi ne.    [monty]   18.11.2011
Odpověď  Ahoj
Chtěl bych se zeptat. Origo doklady na trial 250 se asi težko seženou. Dá se trial přihlásit na jakekoliv jiné papíry z jiného mota?    [Petr]   18.11.2011
Odpověď  Je to Martine opravdu jen trubka. Ale Američani si na ni ještě přidávali malý tlumič-váleček. Ten ale podle mého není naší výroby. Ale to ty určitě víš.    [Lada]   26.04.2011
Odpověď  Lada :
Diky za odpoved . Nebyl jsem si jist , zda-li mi to nebude chybet . Ale asi tedy nebude , tak jsem rad .    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.04.2011
Odpověď  Věřím, že A) je pravda.    [Lada]   25.04.2011
Odpověď  oldtimer 13 :
Mam 250ku Triala z prvnich serii pro USA z roku 1966 a tj. bez hrazdy , s prednim 19" kolem , dvousedlem a zadnimi stupackami . Vyfuk mam na nem bez koncove trubky . V nekterych dobovych materialech z roku 1966 je s trubkou i bez trubky a tak si nejsem jist co vlastne je / neni puvodni a co ta trubka mela za ucel ??? :

A hledam duvod jejiho pouziti :
jestli jen odvedeni a rozprskavani spalin dal za motorku ?
anebo i tlumeni ( jako , ze by v ni mohly byt i prepazky ... ) ?
ci lapac jisker ( jak je pozadavkem v nekterych rezervacich ) ?

forman :
da se to tak rict ( alespon jiste podle toho co jsem dosud zjistil )    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.04.2011
Odpověď  Dobrý den, takže když má trial přední kolo 21" a pohotovostní stojánek tak by měl mít jen tříčtvrteční sedlo a žádné druhé stupačky?    [forman]   14.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ad Martin Samson - tu reklamu znám, ale hrazdičku na řídítkách jsem přehlédl. Já mám rok 1968 ale hrazdu nemám. Našel jsem ještě jedno foto z hrazdou a je to test už z roku 1967. Zajímavé, jestli se tam opravdu dávaly na nové stoje řídítka s hrazdou.    [oldtimer13]   10.04.2011
Odpověď  Jen něco málo.Když jsme ho v roce 1969 koupili,tak hlavní stojan vůbec neměl,přední kolo bylo 19,zadní 18.Byl otypován pro dva,proto tam asi byla dlouhá koncovka výfuku.Koncovka byla jen slabostěná pochromovaná trubka bez přepážek,jen na konci byl do ní vložen promačknutý plech,který byl svrtaný s kocovkou a sešroubován šroubkem-je vidět i na fotce.Ten plíšek vypadal,jakoby byl plech kruhového tvaru zmačknutý částečně v třípaknovém sklíčidle,takže vznikla zátka-vanička se třemi vdutými boky po obvodě,kudy proudily spaliny ven.Nevím jak to přesně definovat.    [jirka]   10.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na fotce je Trial z prvni serie z roku 1966 , u ktereho vyvod vyfuku konci cca 2 cm za krycim plechem . Asi az tedy pozdeji to zacali nastavovat rourkou .    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dekuji za odpoved .
Prilozeny letak oznamuje Traila pro sezonu '69 v Americe , tak mi pripada , ze vlastnite prave tento ( riditka s hrazdou , prodlouzeny vyvod vyfuku )    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Blahopřání ke koupi patří mému kamaradovi, který ho koupil. Já už Trial 250 taky mám v podobném stavu a budeme je společně repasovat. On už je to vlastně můj druhý Trial, první jsem koupil v roce 1979 za 3000,- Kč a neprozřetelně jsem se ho zbavil v roce 1985. Druhý jsem pracně sháněl a nakonec koupil v roce 2005 ( viz foto). Teď už se aspoň donutím s ním něco udělat když jsme dva.    [oldtimer13]   09.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ta koncová trubka je průchozí-volná, ale je přivařená, správně se chytá objímkou ( ta tam je,ale drží menší krycí plech )
Stupačky zadní tam byly, ale někdo je sundal ( stopy na kývačce jsou).
Přední kolo 21" nebude originál, zadní ráfek origo - má černý střed a zlaté olinkování    [oldtimer13]   09.04.2011
Odpověď  Také blahopřeju. Parádní stav a k němu parádní cena. Nezaváhal bych ani chvilku.    [Lada]   09.04.2011
Odpověď  Tak to vypada na US verzi .
Protoze tyto US verze mely dvojsedlo se zadnimi stupackami ( najdete tam stopy po uchyceni zadnich stupacek ? ) a 19" predni kolo ( to 21" predni kolo tam asi dodal nekdo pozdeji - s fabriky by to snad nevyslo tak , aby to nebylo mozno postavit na hlavni stojan ) . Pokud je tam hlavni stojan puvodni , tak to bocni stojan ani mit nemuselo ( alespon u meho Triala to tak je ) .

Jeste by jsem se rad zeptal na koncovou rouru vyfuku :
je to jen pouha roura anebo to ma i nejake tlumici prepazky ? ( protoze u meho Triala uz ta roura ani neni - vyfuk konci s jeho zadnim drzakem / okem draku )    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.04.2011
Odpověď  Teď tam je přední 21", ale podle dokladů TP tam má být 19" ( dvoumístná verze).
Hlavní stojan je s 21" krátký, proto to podložení dřevem. Ještě tam chybí boční-pohotovostní stojan.    [oldtimer13]   08.04.2011
Odpověď  Jeste mohu doplnit , ze v roce 1968 mohla mit jista serie i tyto riditka s hrazdou . Alespon o tom vypovidaji dobove reklamni fotografie z roku 1968 ... a nektere z nalezenych kusu , tohoto mladsiho rocniku , riditka s hrazdou rovnez mely .    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.04.2011
Odpověď  Gratuluji ke koupi a preji mnoho radosti s Trialem .
A rad by jsem se zeptal , zda-li je u tohoto Trialu predni kolo 21" anebo 19" ?
Dekuji za odpoved . S pozdravem ,    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Letošní koupě Trialu 250. Nejezdil hodně let, ale kompletní (nepůvodní řídítka), platná SPZ, příznivá cena(25). Rok 1967, původně koupeno v Mototechně Gottwaldov.    [Oldtimer13]   08.04.2011
Odpověď  zdravím, viem že sa to tu nehodi,ale ak by niekto potreboval mam peknu rozetu na Triala.    [Peter]   29.01.2011
Odpověď  Kontakt na p. Finka tel.606543906.    [Jheavy]   20.01.2011
Odpověď  Dakujem za kontakt, ale zatial som nedozvedel nič. Na maili neodpíše, telefon nedvíha :-(    [Peter]   19.01.2011
Odpověď  Repliky na Trial dělal p. Finěk z Blatné, ale slyšel jsem, že už s tím skončil.
Před 3 roky měl telefon 383 422 781.    [eda]   11.01.2011
Odpověď  Dobrý den! Piše sa tu nižšie o replikách výfukov, a iných dielov na Triala. Nemáte prosím Vás kontakt na niekoho kto ich vyrába?    [Peter]   06.01.2011
Odpověď  Některé Trialy z roku 1968 měly z výroby normální české klasické přepínače. Viděl jsem takové 2 nové stroje, které se nevyvezly a šli jako služební do KNAP Vrchlabí.
I když nový světlomet Aprilia měl v kompletu i přepínač s kabelem. Možná chyběly a tak to nahradili pro tuzemsko.    [JURA13]   09.12.2010
Odpověď  Já tedy viděl v poslední době na aukru dva docela šmelce a žádný nebyl pod 1000,- Kč na burze mi dokonce někdo nutil nějaký rozduplý za 1500,- a nechtěl si nechat vymluvit že krom pár dílů to k ničemu není. Osobně nad těmi penězi i když je to tedy darda vážně přemýšlím, jelikož jsem na pěkný zatím nenarazil, a motocykl s neorig přepínačem vypadá jak pěst na oko, ale pokud mi ho nabídnete levněji jak píšete dejme tomu kolem těch 1000,- a je to nepoužitý originál aprilia nebo takový že není třeba chromovat, tak se určitě domluvíme.    [jirka]   09.12.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Aprilia přepinač je stejný jaký patří na Trial. Bohužel ta cena za kterou je nabízen 2500,- Kč. Za to jsem koupil v Rakousku celý originál světlomet i s tímto přepinačem a dokonce jsem viděl tento přepinač zakoupený v Itálii za 10,- EUR.
U nás se bude hůře shánět tak by se za něj dalo dát do 800,- Kč.    [JURA13]   08.12.2010
Odpověď  Dobry den, mam dotaz na i-veteranu se objevil k prodeji nepouzity prepinac udajne na Traila. Je to opravdu prepinac ktery na tento motocykl patri? Dekuji za odpoved.    [Martin Kubů]   25.11.2010
Odpověď  Díky za fotky,už jsem je ani neočekával.Ať se ti renovace daří.Když budeš mít chuť,dávej sem průběžně.Jirka    [Jirka]   21.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sedmá fotečka... nepřišel jsem na to jak to vložit najednou.    [MH900e] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Šestá fotečka...    [MH900e] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pátá fotečka...    [MH900e] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Třetí fotečka...    [MH900e] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Třetí fotečka.    [MH900e] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druhá fotečka...    [MH900e] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pro Jirku. Konečně jsem se k Trialu dostal (dělal jsem mezitím jiné moto...)
Zde je několk fotografií odstrojeného a opískovaného rámu před renovací.    [MH900e] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.11.2010
Odpověď  ahoj kluci mam doma 250 trial komplet i doklady premislim o jeho prodeji.je komplet akorat seridit zapalovani a pojede co mislite prodat nebo ne    [petr jizni cechy]   26.05.2010
Odpověď  pro MH900e:bylo by možné dát sem pár fotek rámu?Odstrojených jich k vidění moc není.Dík    [jirka]   22.04.2010
Odpověď  Prosím o pomoc nevíte čísla barev použitá na triala.A ještě výrobce potahu sedla a krytu vzduchového filtru.Dekuji za pomoc Martin.    [Martin]   18.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím Vás. Vlastním téměř kompletního Triala 475.4.01. (zatím před rozebraného a před renovací).Všiml jsem si zde staršího příspěvku Nikotyna, že zde umístil fotografie repliky výfukového tlumiče, krytu řetězu a držáku na akumulátor. Tyto 3 věci mi chybí. Nevíte kdo je nabízí např jako repliku? Nebo alespoň je nějak oměřit, abych je vyrobil podle nákresu? Děkuji Vám za radu. tel: 603218110    [MH900eRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.04.2010
Odpověď  Zdravim mival jsem Triala 125 je ale prodanej ale pořad jsou jak 125 tak 175 a 250.    [Kmotr]   24.11.2009
Odpověď  www.hfmoto.cz    [monty]   22.11.2009
Odpověď  Nemáte někdo prosím kontakt na Martina Hadrávka? Děkuji za odpověď!    [Amalka]   21.11.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím nevíte někdo o někom kdo by prodával za rozumnou cenu treba i v nalezovém stavu k renovaci čz 250 typ 475/04 Trial.Pokud ano prosím kontaktujte mě na e-mail zakb@seznam.cz.Dík Mira.    [mira]   01.02.2009
Odpověď  pro Davida-nejsem galvanizér a proto jsem se chtěl něco více dozvědět,proto ti velice děkuji za odpověď    [jirka]   20.11.2008
Odpověď  Pro Jirku-chrom na Zetce je zachovalý především proto,že o něj bylo dobře pečováno,ne proto,že je pod ním mosaz(ta tam spíš škodí-čti dál)Technologie byla taková,že v číze začali-přesně to nemám zmapované-cca po roce 1958 používat jako náhradu drahého a za valuty dováženého niklu používat mosazení,což je v podstatě roztok,ze kterého se v galv.lázni s (měděnými a zinkovými anodami) vylučuje prostě mosazný povlak.Mosaz se sice proti niklu dobře leští,měla ale pod chromem poněkud horší vlastnosti a hlavně pokud byl někde chromový povlak někde poškozený nebo slabší(a kdo o tom něco ví,potvrdí,že každá chromová vrstva má v sobě mikropóry)dostala se pod něj vlhkost a později kyselý déšť a docházelo k rozkladu zinku z mosazi a´následnému opadání chromu(schválně-kolik majitelů jednovýfukových Zetek mi dá za pravdu?) na mosaz a pokud na to majitel kašlal,opadala i mosaz tak,že zbyl jen měděný podklad,který sám o sobě nebyl moc silný,takže nádrže(na těch je to nejmarkantnější) mají často na pár místech velmi hlubokou bodovou korozi-za tu může i rozdílná elektronegativita použitých vrstev pokovů.Kdy s tím Zetka skončila jsem přesně nedopátral,ale typy 477 už byly zase na niklu..Zkrátka tudy zase cesta nevedla:-(.K leštění jednotlivých vrstev-to je samozřejmost,pokud chceš hezký povrch,tak mezivrstvy musíš leštit i dnes,kdy jsou modernější lázně.Oni tehdy navíc(byla to sériovka,kdy šlo o
tisíce kusů,tedy i tuny drahých surovin) měli lázně,ze kterých díly po pokovení vycházely polomatné a tak je prostě leštili(zelená pasta a hadrák z tech.tkaniny) a to i poslední vrstvu chromu...Jednak se s tím moc nehrabali-rozhodně ne jako my dneska:-)(příležitostně se zeptám,kolik času měli na jeden kus) a druhak se tím odstranily případné nedostatky,které se prostě při pokovování vyrobí..Pokud máš vývozní typ,bude tam pp.silnější vrstva pokovu než pro tuzemsko(požadoval to Motokov,protože nebylo žádoucí,aby motocykly orezly ještě v záruce-u nás to tak nevadilo)Kecal bych,kolik mikronů tam bylo,ale někde to když bude třeba najdu.Těch víc vrstev na sobě,jak uvádíš je buďto nesmysl anebo oprava nějaké chyby ať už z výroby anebo z pozdější doby,ale spíš to první,normálně se to nedělalo..(Zdroj jsou tovární galvanizéři a brusiči Jawy a Čz-tedy to,co jsem si zapamatoval z jejich vyprávění,protože je to dost rychle vymírající druh)
Hou,dopsal sem    [David.1]   20.11.2008
Odpověď  Jen tak pro zajímavost.Kdysi jsem řešil problém s přechromováním výfuku,protože původní majitel přivářel oblouček pro šroub elektrodou a poprskal perfektně chrom...to samé bylo u kluzáků u předního kola.Jinak byl chrom jak víno,včetně ráfků..Motocykl byl jinak používán denně,přitom novým jawám se olupoval po 2 rokách.V galvanovně mi pak bylo řečeno,že to bylo tím,že základní podklad nebyla měď,ale mosaz,což jsem viděl i na vlasní oči.Údajně se to tak dělalo jen pro vývozní kusy,normálně se používala měď.Ale nejsem si už jistý s pořadím vrstev.Pro vývozní bylo prý pořadí mosaz,nikl,mosaz,nikl,chrom a každá vrstva se leštila.Pro pozdější motocykly byla měď,nikl,měď,nikl,chrom.Pro tuzemskou výrobu se používala z důvodu ekonomiky měď,nikl,chrom.Což by asi řešilo brzké reznutí nových dílů.Určitě si ale pamatuji,že podkladové vrstvy byly dvě a že se dvakrát opakovaly.Mohl by to někdo upřesnit?    [Jirka]   03.10.2008
Odpověď  mam na Triala original svetlo , ak by mal niekto zaujem , ozvyte sa mi na mail rider19@centrum.sk    [John]   10.09.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě fotka    [3ska]   18.08.2007
Odpověď  Já se taky přidám. Ono když seženeš pěkné kartery s pěknými víky, tak se k nim budeš určitě chovat jinak, než k omláceným. A tam to bez tvrdého zásahu asi nepujde. Takže s těmi odsudky trochu uvážlivě pánové.    [Honza l]   13.08.2007
Odpověď  Samozřejmě máš Pavle pravdu.Osobně si nevyčíslitelně krát více cením původního nerenovovaného stroje,kterých mám také několik.Všechny jsem je pořídíl v dobách dávných za ceny,tenkrát pro mne přijatelné.To je historie.Součastnost je taková,že již velmi těžce sháníš pěknou původní panelku a když ji seženeš,tak majitel neví co si za ní má říci.Mnou dodaná fotka motoru měla ukázat pouze to jak lze motor vyleštit a neřeší žádnou orientaci majitele ani tvůrce.Dávej prosím pozor na akcích lze potkat překrásnou OHV Jawu ve stříbrné metalíze,Jawu 250 péráka v bílé barve se zlatou linkou,tak ať to s Tebou nesekne.Nikoho neodsuzuj,někdo má rád holky,někdo vdolky a s tím se budeš muset holt smířit.    [jwm]   13.08.2007
Odpověď  Nikotýne , to co tady píšeš o způsobu leštění mototoru je sice pravda, ale v Tvé první negativní odpovědi na tenhle problém zmiňuješ něco jiného, cituji : ....je to otázka několika kaček a tak půl hoďky až hoďku času ... Způsob, který si popsal nyní je na trochu dýl.Mám pocit že z nás děláš tupce.    [venca]   23.07.2007
Odpověď  Pro Pavla- s Vaším názorem na renovaci souhlasím,ale proč nerespektovat přístup,jaký má JWM ? Jsou to jeho motorky,může si je stejně dobře natírat štětkou,když se mu to líbí.Nás ostatních by se to začalo týkat pouze,pokud by konkrétní motorka byla Národní kulturní památka,a to tahle Panelka určitě není.    [MONTY]   22.07.2007
Odpověď  To jwm :po přečtení Vašeho příspěvku nechápu ,jak vůbec můžete použivat podpis jawamuzeum : leštit kártry motoru tak, aby měly zrcadlový lesk a odlěštily se hrany forem po odlití a jiné nerovnosti při výrobě ,mi připadá jako neuvěřitelné barbarství vůči starým motocyklům.Dnešní trend ,a to i u nás je takový ,že se cení motocykl v pokud možno původním stavu ,(a když renovace tak citlivá a ne lesk jako blesk a doplňků jak na vánočním stromečku),ale cení se původní ,o něčem vypovídající stav tak jak byl motocykl vyroben.Ale jestli leštíte motor pouze kvůli snadné údržbě ,tak raději přejděte na nové stroje tam nic nepokazíte.    [pavel]   22.07.2007
Odpověď  myslím, že jsi nikotine nalezl rozum a zachránil co se dalo. Já ti odpouštím    [Honza l]   21.07.2007
Odpověď  jwm... :-))))))) Jawám zdar!    [No name]   20.07.2007
Odpověď  Děkuji za odpověď, Co se týče smyrku a broušení je mě to jasné. Co se týče filcových kotoučů, tak ty se dají sehnat v takové tloušťce, že se vejdou třeba mezi žebra? Předpokládám, že je to podobný tvar jako brusných kotoučů.

Určitě se pochlubím.

To jsem ani netušil, co se z jednoduchého dotazu začínajícího renovátora vyklube za bouřlivou diskusi.    [vokac]   20.07.2007
Odpověď  Normálně anonymům neodpovídám ale pokud jsi něco o leštění věděl,tak jsi to měl konkrétně zodpovědět tazateli HNED a nepsat nějaké bláboly o patlání zelené pasty a po několika hodinách prudění a mít na nikotýna /nevraživé sliny/ o nějakém výrobním tajemství.Jo a vymysli si nějaký nick a také jiný závěrečný pozdrav. Jawám zdar je můj.A jak říká nikotýn ne všechno se dá dělat ručně.Na dobrou náladu a uvolnění je dobré občas přeleštit vlastní bruskou i něco jiného.Jawám zdar.    [jwm]   20.07.2007
Odpověď  Vokac je mi tě tak trochu líto ty myslíš že všechno se dělá ručně kdepak, postup je asi takovýhle:
1) pokud máš vybrační brusku na suchý zip, tak nevyhazuj použité a už obroušené kotouče, uděláš si štosík tak 3-4 prošroubuješ je tak aby jsi měl brusem ven, uprostřed je upneš šroubem který pak zatáhneš do vrtačky a můžéš zrasit krásně hrubá až silně zoxidovaná místa třeba na hlavě a mezi žebry, co se týče hrubosti tak raději používej ty co měli hrubost tak přes 120
2) Pak si koupíš platna o hrobosti 200 až 400 nastřiháš si potřebný kolečka podle velikosti a hloubky kam se potřebuješ dostat nalepíš je na trvdej papír, prostě si uděláš oboustraný brusný kolečka o různý hrubosti a velikosti který pak upneš přes šroub do vrtačky
3) Když už máš všechno decentně vybroušený bez nějakých velkých rýh tak nastupuje samotný leštění: filcovej kotouč vrtčka a ruzný barvy past. Začínám hnědou, zelenou, modrou a pak ve finále bílou.
Všechny pasty a filcový kotoučky bez problému koupíš na burze, ale práce je to nevděčná a jak píše JWM tak není problém ztrávit více jak 14 dní u vrtačky a leštičky, co se týče kotoučů tak napřed doporučuju filcem bílým, a nakonec hadrákem
Přeju hodně zdarů při práci pak se pochlub    [nikotyn]   19.07.2007
Odpověď  To Jawamuzeum: snažil jsem se odpověď maximálně zjednodušit a dotaz zněl, jak se dostat mezi žebra.... broušení a leštění jak hliníku, tak pod chromy si léta dělám sám,na vlastní brusce, takže o tom něco vím... poslední dobou tu nějak pořád ukapávají nevraživé sliny.... Jawám zdar !    [No name]   19.07.2007
Odpověď  Konečně jsem se dočkal odpovědi. Děkuji. Co jsem tedy pochpil, mezi žebra se dostanu akorát ručně?    [vokac]   19.07.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  No a čím větší trpělivost člověk má,tím lépe je vyleštěno a tím více zvlášť to platí u hliníku je člověk jako prase špinavý,že ho domaji stě pochválí.Tak do toho.    [jwm]   19.07.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak to zase ne,pár filců,zelenou pastu a několik hodin práce?To může řící pouze ten,kdo nikdy nic neleštil.Také záleží na tom,jak si kdo předtavuje leštění.Ono rozdíl mezi trochu lesklým povrchem,kde jsou viděl stopy po formě,různé škrábance,prohlubně a mezi motorem co je vyleštěn včetně srovnání povrchu je rozdíl třeba několika dní práce navíc.Motor se dá olešti malým hadrákem nebo i filcáčkem, přímo v motocyklu ale to nikdy nebude ono.Nejlepší je motor vyndat,nejlépe před GO rozebrat bloky,pokud budete leštit na velkém kotouči je lepší vytočit i svorníky válců a můžete začít.Začíná se nejdříve srovnávat povrch smirkovým plátnem od 120 hrubosti až do 320 hrubosti.Pomáháme si různými přípravky,třeba jekor s nalepenou vrstvou smirkového plátna alkaprenem abychom se dostali například mezi žebra hlavy.Chceme mít vyleštěna přece všechna a nejenom ty krajní,které jdou nejlépe.Dobře vyleštit motor znamená mít kotoučky různých průměru a tlouštěk.Na větší plochy se používají ponejprv tzv.lamelové smirkové kotouče a teprve když je vše bez škrábanců a srovnané nastupuje hadrový kotouč,který nejlépe okopíruje tvar leštěného předmětu a samozřejmě zelená pasta ale jsou i jiné podle hrubosti,třeba červená,bílá atd.Důležité je dávat pozor a brousit a leštit vše tzv. po vodě jinak když kotouč kopne vyrazí Vám blok motoru z ruky jako prd a může být vyděláno.Kompletní leštění motoru trvá asi 14 dní a výsledkem je opravdu VŠUDE vyleštěný motor do zrcadlového lesku.Někdo namítne,že to originál nebylo ale kdo má vyleštěno ví,jak se takový motor lehce udržuje a proti gustu.......Na zimu stačí nastříkat silikonový olej,po chvíli střít a motor vydrží lesklý mnoho let.    [jwm]   19.07.2007
Odpověď  Niko, stačila jedna věta typu : nastříháš pár slabých filců, uprostřed je stáhneš delším šroubem (vznikne minihadráček), dáš do vrtačky, napatláš zelenou pastou a pak se s tím pár hodin prudíš...až tak velké výrobní tajemství to není a nemusel jsi tu nas...t lidi, který se slušně zeptali....    [No name]   19.07.2007
Odpověď  Každý strůjcem svého štéstí, tak trochu si připadám že sem píchnul do osího hnízda omlouvám se všem kterých se to dotklo, doufám že má omluva bude přijata, co se týče okruhu mýho zájmu mých zájmů, tak sem si myslel že najdu někoho s kým bch si tady popovídal o těch věcech, ale asi ne? Jak koukám tak sem si spíše udělal touhle cestou nepřátěle a nemusíte se bát přezdívky neměním!    [nikotyn]   17.07.2007
Odpověď  Nikotyn se jen vlastně projevil - bohužel.
A jestli si myslíš nikotýne, že ti změna jmena třeba pomůže,tak se pleteš. Všichni tady ví,jaký je okruh tvých zájmů.    [Milan]   17.07.2007
Odpověď  Doteď sympatický Nikotine - ušil sis z ostudy kabát.    [Honza l]   17.07.2007
Odpověď  Běžně se do debat tohoto typu nezapojuji, ale tady si myslím nikotýne opravdu přestřelil. Napsat na diskusní fórum a motocyklech, na kterém navíc sám sháníš rady od ostatních, že někomu nepomůžeš, proto že je to "výrobní tajemství" je fakt trochu mimo.    [Lukáš]   17.07.2007
Odpověď  Udav se těmi Tvými "nápady" nikotýne. Je to tady o vstřísnosti. Každý jednou začínal a potřeboval pomoc a proč má někdo objevovat ameriku, když už ji někdo objevil ? Protože se pan Nikotýn cítí důležitě. Až do teď jsem tě považoval,podle vložených příspěvků, za docela rozumného člověka. Bohužel až jen do teď. Mám zato, že za to cos tady teď předvedl, se k tvým příspěvkům odpovědi zrovna nepohrnou!    [venca]   17.07.2007
Odpověď  Pro pana upřímnýho je celekm normální že si každý nechává ty pravý fígle pro sebe jako je třeba rovnání ďůlků nádrž atd, jestli chceš popíšu ti přesný postup jak precisně vyleštit hliník ale tohle po mě nechtěj, zkus si přečíst celé forum kolik sem tady položil otázek a o kolik mi bylo odpovězeno? Když můžu tak rád poradím, ale fígle na které přijdu sám nerad prosradím... tak uvažuj    [nikotyn]   16.07.2007
Odpověď  Nikotyne,je od tebe moc pěkný že po všech taháš rady ,ale když chce někdo něco po tobě hraješ si na tajnůstkářa.
Pozuvažuj o tom!!!!!!!!    [Pan Upřímný]   16.07.2007
Odpověď  Tak dík za info nikotyne.    [vokač]   16.07.2007
Odpověď  to vokac každý má svý fígle který nerad prozrazuje, v podstatě je otázka několika kaček a tak půl hodky až hoďku času podle stavu    [nikotyn]   16.07.2007
Odpověď  Nikotyne, čím prosímtě leštíš hliník v malích prostorech mezi žebry?? Pošli foto co na to máš.    [vokac]   11.07.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  trochu detailů    [nikotyn]   07.07.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  tak jsem měl zase chvilku čas, 3ska díky za přidaný foto    [nikotyn]   07.07.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je jedna fotečka 125 byl na prodej na www.iveteran.cz    [3ska]   07.07.2007
Odpověď  TOLI prosím tě, kolik asi tě stály ty výfuky na califa? A máš nějaký kontakt na toho pána co je dělá? Klidně mi piš i na mail, díky.    [Garlox]   22.06.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  turecký ráfek 18x1,85B    [nikotyn]   05.06.2007
Odpověď  pro JB no nějak sem tam tomu nevěnoval pozornost spíše nějakýmu tomu nářadí, kotoučům brusným a řezným a pak věcem v replice k vidění tam toho bylo docela dost a taky tam je snad rok o roku více lidí, byl jsem tam s otcem a ten pak řikal ze sradny že se tam prodává skoro všechno co není doma za potřebí to jen tak pro zasmátí

pro ostatní co jsem slyšel já teda na burze od pár lidí tam tak že prý klouda dělá ráfky s velkým spožděním a má je prý šišatý, nevím nemůžu vyvrátit, jinak co se týče pana hadrávka tak nemám nic proti němu, ted sem slyšel že začel vyrábět výfuky doutníky na Čz za coš sem velmi rád protože moje maličká sbírka motocyklů čezet se začíná pomalu rozrůstat a sehnat pěkný výfuk na čz aby se dal použít ještě k chromu je celkem velký problém, jinak co se týče ráfků jawy jsem s nima vělmi nespokojen radši budu volit turka zrovna dneska sem si jeden koupil 18" a jsem se zpracováním zdaleka více spokojen než od jawy příště si je nechám vyrobit u pana hadrávka, jinak zatím renovacím přeji zdar at je pak na co se koukal a obdivovat:)) snad toho triala letos dokončím    [nikotyn]   05.06.2007
Odpověď  Co se týče ráfků, tak ty jsem teď koupil a nechal vyplést u pana Kloudy. Původně jsem na dobírku koupil ráfky přímo z Jawy, ale jejich zpracování co se týče chromu a zpracování sváru bylo takové, že jsem je okamžitě prodal a zvolil jistotu v podobě p. Kloudy.    [Jarek]   04.06.2007
Odpověď  Jaroslav Klouda- www.motorafky.cz    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.06.2007
Odpověď  Má klouda WWW. nebo nějaký kontakt?    [vokáč]   04.06.2007
Odpověď  Pro Milana:Na californiana.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.06.2007
Odpověď  TOLI na jaké moto jsou ty výfuky?    [Milan]   04.06.2007
Odpověď  To Nikotn. Bylo něco zajímavého k vidění v Chotusicích? Nějak mi ty Chotusice poslední léta nevycházejí.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.06.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  S doslechu vím že pan Hadrávek dělá nejlepší výfuky a pan Klouda zase nejlepší ráfky.Originál ráfky jawa jsem viděl v krámku ve Strašnicích a je to něco úplně jiného-replikový ráfky se krásně lesknou a originály jawa jsou takový matný jakoby ani ne chromovaný a cena je stejná.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.06.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  dnes jsem byl na burze v Chotusicích a byl tam k vidění tento trial za 55 tis,... chci ze zeptat o koho mám brát ráfky: Hadrávek, Klouda, Jawa,..... svyrobky od jawy nejem moc spokojený špatná kvalita zpracování, a ostatní nevím díky za rady nemůžu sehnat ráfek 1,85Bx18    [nikotyn]   02.06.2007
Odpověď  prosím poradtě příští týden chci lakovat:)    [nikotyn]   31.05.2007
Odpověď  mohl by mi někdo poradit jak dobře napasovat čep a pouzdra u zadní kyvné vidlice, děkuji nechci si zníčit rám ani kyvku, nebo jaké máte fígle, rád bych v domácím prostředí    [nikotyn]   30.05.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  sem neodolal a musím se pochlubit    [nikotyn]   11.05.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  mohl by mi někdo poslatpár fotek triala jak jsou připevněny věci (bzdový spínač, kryty malého blatníčku, zadní kyvka...) pod koženkou mockrát děkuji    [nikotyn]   05.05.2007
Odpověď  Teď jsem brouzdal po internetu a narazi jsem na toto http://jawa-cz.sbazar.cz/jawa-cz-175-hazlov-o739733.html myslím že ty blatníky jsou z triala.    [Lukáš]   26.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ebay je fajn, ja na nem nakupuju plakaty a prirucky ke starym ceskym motorkam docela casto..tady je treba jeden plakat americky Jawy z roku 1972, je tam i ten Trial...    [Radek]   25.04.2007
Odpověď  pro J.M pokud jej prosím vlstníte napište mi na email nikotyn.k@seznam.cz děkuji    [nikotyn]   24.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prosím poraďte jak mám tak krásně olinkovat znak Čz, nemám představu jak to udělat olepovat izolačkou se mi to nechce a stejně by to bylo krepatý, už brzo bude triálek hotov:) sice bude problém ho dát na TP    [nikotyn]   23.04.2007
Odpověď  mohl by někdo přidat ještě nějaké fotografie děkuji    [nikotyn]   21.04.2007
Odpověď  Zdravim jake jsou ceny Trialu puvodni stav s TP Dekuji    [J.M.]   19.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě jedna informace z mé strany, at se víc lidí dozví o motocyklu čz trial, tohle je první verze u které zůstalo jen v malé sérii    [nikotyn]   21.01.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  A když Ebay, tak pro všechny...    [Havel]   21.01.2007
Odpověď  Tady http://slama.czechian.net/foto/straknice/    [TOLI.]   20.01.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  TOLI odkud jsi získal tu fotku? mě někdo poslal taky fotku stejný motorky    [nikotyn]   20.01.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  TOlI odkud jsi získal tu fotku? mě někdo poslal taky fotku stejný motorky    [nikotyn]   20.01.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  fotka    [TOLI.]   20.01.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě stránka s knihy "Černá a bílá"    [TOLI.]   20.01.2007
Odpověď  TOLI. všechno moc pěkný nejhezčí je ten barevný obrázek, škoda že takový reklamní věci se daj sehnat jenom za vodou a tady skoro nic není k mání, díky    [nikotyn]   20.01.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Just for fun.    [TOLI.]   20.01.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Do blondes have more fun?    [TOLI.]   20.01.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady dávám pár obrázků.Všechny jsem našel na ebay.com nebo ebay.de když jsem hledal nějaký matriály o californianovy.Sice nic moc kvalita ale aspon něco.    [TOLI.]   20.01.2007
Odpověď  TOLI. mohl bych tě poprosit o zaslání lepších reklamních obrázků co jsi přiložil? Mohl bych poskytnout jiné, díky nikotyn.k@seznam.cz    [nikotyn]   20.01.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já bych to viděl tak že každý se zabývá a rozumí tomu co má,jelikož příliš čz trialů v čechách není tak asi lidi nemají zkušenosti a proto nikdo nepíše.Jaw je všude dost(relativně)tak tomu hodně lidí rozumí a pak se tu dohadujou o prkotinkách :-)Přeji hodně štestí při získávání informací.    [TOLI.]   18.01.2007
Odpověď  Je tu vůbec někdo kdo je "zapálenější" do značky Čz nebo tu ovládáte jenom jawu?:)    [nikotyn]   17.01.2007
Odpověď  u triala je to stejný jako u motoru 455 lišící se jenom převodovkou a to stupněm 1 a 2    [nikotyn]   08.01.2007
Odpověď  Když to tak vidím tak mě napadá, jak je tam uložené kolečko na sekundární převod? Mám doma totiž 455 a to je uložený na 1 ložisku a pak mám ještě motor z 485 a tam už je uloženo na 2 ložiscích. Jak je to u trialu?    [Martin S]   08.01.2007
Odpověď  Jde to vyleštit ale je to časové náročný, tenkej filcáček a spoustu času, leštící pasty    [nikotyn]   07.01.2007
Odpověď  Cim si leštil tú hlavu?    [Marcel]   07.01.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  motor mám hotov:)    [nikotyn]   06.01.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Oldo máte nějakej prospekt či něco podobného trial se převážně vyvážel do kanady a USA a motor měl jinou převodovku 1 a 2 původ nákladní rykša čz, rám byl v zadní části vyztužen, a kola byla bud to 21 pro sportovní nádech nebo 19 když bylo prpvední pro dvacestující a vzdádu byla 18, měl širší řidítka bez hrazdy, světlo aprilie, ale dopátral jsem že první modely z roku 64 měli snad ještě z 150 jinačí než bylo aprilie, výfuk krabice buďto prodložen koncovkou záleželo zase na to jestli byl i spolujezdec, koženkvý kryt na airbuxu, a stupačky pro spolujezdce byli na kyvce, a samozřjmě byli jinačí blatníky a menší nádrž    [nikotyn]   26.12.2006
Odpověď  Tyto motocykly pod označením Trial se hlavně exportovaly do zahraničí, USA a podobně. Na našem trhu se taky objevilo omezené množství. Nebyl to motocykl pro sportovní účely, ani enduro ani šlapačky /trial/. Motor byl sériový pouze výfuk odlišný. Kosmetické úpravy podvozku. Olda.    [Olda]   26.12.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  myslím tohle pneu aby mělo podobný dezén, tuším že je to vzorek S22 mitas vyrábí jenom 21 a 18 a já potřebuji 3X19, co jsem koukal na Heidenau tak sem na nic moc nenarazil třeba sem koukal na jinej odkaz, kdyby někdo měl odkaz na výrbce gum, byl bychvelice rád    [nikotyn]   26.12.2006
Odpověď  A hledal si třeba pneu značky Heidenau ? Ty dělají různé gumy,lidi to dost dávají na péráky.Možná by se dal sehnat i terénní vzorek.    [TOLI.]   24.12.2006
Odpověď  jací výrobci pneu v dnešní době vyrábějí tento rozměr 3x19" terenní dezén za přijatelnou cenu slyšel jsem něco o čínských výrobců jako je Duro a Cheng Shing, máte s tím někdo zkušenosti co se kvality a ceny týče, děkuji    [nikotyn]   18.12.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  pro Radovana Raicha kdyby se ti podřilo něco více najít v starých světech motorů byl bych moc rád, mám akorád tenhle článek z SM, za každý info díky všem    [nikotyn]   15.12.2006
Odpověď  Ted sem ti to nikotyn o tom Trailu v MotoXpress chtel rict. Ja uz to cislo mam doma, taky mam to ČMN, a mozna bych nasel i neco ve své sbírce starých Světů Motorů....    [Radovan Raich]   15.12.2006
Odpověď  Jo, jde to. Mně před časem udělali ohromnou radost článkem o bizonovi, tak jsem si to předplatil.    [Petr Kropáček ml.]   14.12.2006
Odpověď  pro Petr Kropáček už sem si ten časopis koupil a tuhle na budrze jsem koupil všechny čísla je celkem dobrej, jinak byl i článek o trialovi v čmn 5. srpen 2005, díky    [nikotyn]   14.12.2006
Odpověď  Nazdar nikotyne. Jestli někde narazíš na časopis MotoXpress, tak ho kup. Je tam taková karta s Trialem, něco jako byly dříve ve Světě motorů. Není to žádnej zázrak, ale Ty očividně sbíráš úplně všechno, co s touhle motorkou souvisí. Tak abys věděl:-)
Je to číslo 9- zima 2006/07, na titulce je H-D Sportster.    [Petr Kropáček ml.]   14.12.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  dneska mi přišla tato fotky mailem bylo to foceno na: POLI Veterán jízda Studénka, jestli jste to někdo měl možnost vyfotit prosil bych o foto děkuji    [nikotyn]   01.12.2006
Odpověď  Libor L. díky snad se mi něco podaří sehnat nebo najít, přinejhorším se kouknu na některou siláš zda tam není zachový    [nikotyn]   30.11.2006
Odpověď  Tady je odkaz na jednu prodejnu, kde by ti s pneu mohli pomoct: www.motolive.cz .Je ale lepší osobní jednání.    [Libor L.]   29.11.2006
Odpověď  Dá se sehnat u prodejců pneu,ale musíš shánět podobný typ vzorku s originálem a nekoukat na výrobce. Rozměr 3x19 ja docela problém, ale něco se nechá najít.Řeším ten samý problém na libeňáka, tam je rozměr 3,50 - 3,75 x 19.    [Libor L.]   29.11.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  dá se ještě někde sehnat toto kolo 3x19 terenní dezén, nikde sem ho u prodejců neviděl ale na veteránech sem viděl nový    [nikotyn]   28.11.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  tak doufám že se se mnou o další foto a informace poděíte budu moc rád když se mi někdo ozve že o něčem ví    [nikotyn.k@seznam.cz]   18.11.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  a další    [nikotyn]   18.11.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [nikotyn]   18.11.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  sem sehnal na http://stores.ebay.com    [nikotyn]   18.11.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  prosím přidávejt se fota trialů co kde na netu uvidíte díky:)    [nikotyn]   17.11.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  přidávám foto věci v replikách, fakt nikdo o trialovi nic nevíte??    [nikotyn]   30.10.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  Petr Kropáček ml. díky moc co všechno musím udělat aby se mi to podařilo zatím nejsem v žádným veteránklubu, díky za každou radu jaká se naskytne, přidávam foto motoru není nikterak zázračně vyleštěn    [nikotyn]   27.10.2006
Odpověď  No a číslo rámu je jenom na štítku?
Na veteránské to půjde, stejně 90% renovovaných motorek má štítek nově vyrobený- je to tak malá věc, že není problém ji nahradit.    [Petr Kropáček ml.]   25.10.2006
Odpověď  nikomu se nepodařilo nic zjistit?    [nikotyn]   24.10.2006
Odpověď  jak to dostat na TP abych mohl normálně jezdit po silnici? šlo by to na veteránské papíry až budu po renovaci ale bohužel k tomu není štítek, poraďte někdo díky, pochybuje že se miněkde podaří sehnat přepsatelné TP    [nikotyn]   30.09.2006
Odpověď  Ale vždyt to není 513,ale starší model 997,jen s předníí vidlicí z 513,zadní vidlice je domácí výroba,rám upravenej na větší zdvih zadního pérování.    [MONTY]   28.09.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  chtel bych zjistit vice informaci o motocyklu ČZ 250 typ 513cross ,zhanim druhe teleskopy(zadni). dekuji predem    [barny 005]   28.09.2006
Odpověď  pro JzK něco o tom určtě budu psát ale zatím mám málo podkladů a nechci napsat nějakou hovadinu, nemůžu o tom vůbec nic sehnat, ale můžeš se tak koncem zimy podivat na hotovýho zatím jsem u motoru, leštim ho je komplet po generálce, kdyby jsi někde našel nějakej článek o něm dej vědět byl bych nesmírně rád    [nikotyn]   26.09.2006
Odpověď  A nexceš o tom napsat nějaký sournější článek na motomagazin?    [JzK]   25.09.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  vyleštěný hliník    [nikotyn]   23.09.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  takto by mohl vypadat z jara jestli to půjde všechno hladce    [nikotyn]   19.09.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě jedna    [nikotyn]   19.09.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  další foto...    [nikotyn]   19.09.2006
 Přidat odpověď   (263) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006