MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 305655 příspěvků |7468 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 86 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexČlánky o vetránech v časopisec | Diskusní téma 25.5.2020 10:39  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

BMW 507


 http://auto.idnes.cz/renovace-bmw-507-ktere-vlastn il-elvis-presley-fm7-/automoto.aspx?c=A160806_1036 48_automoto_hig

"pětsetsedmička" prohrála boj s Gull-wingem, ale stala se nesmrtelnou. Tento typ dostal firmu až na pokraj krachu. Až levné BMW 700 je dostalo z nejhoršího a když později přišlo na trh BMW 2002, tak to byl opravdu "šlágr". I s prvním seriovým turbem BMW 2002 turbo. BMW 507 je nádherný, ač nedosahoval kvalit Gull-winga.    [J]   07.08.2016     Přidat odpověď  
Odpověď  Také jsem nedávno četl článek o BMW 507 a to na http://kralmotoru.cz/media/bmw-507-ucebnicovy-priklad-vyvazenosti-cistoty-a-elegance . Píšou tam zajímavou věc, a to že první prototyp BMW 507 byl veřejnosti představen v září 1955 na autosalonu ve Frankfurtu, kde okamžitě vyvolat vlnu úžasu. Pod kapotou ukrýval vidlicový osmiválec OHV o objemu 3168 cm3 a výkonem 150 koní (110 kW). Při vyšších rychlostech však byl vůz velmi nestabilní a tudíž nebezpečný a tak sen o tom, že se stane konkurencí Mercedesu 300 SL se rychle rozplynul. První série BMW 507 se vyráběla do roku 1957 a z továrny vyjelo pouze 45 kousků. Druhá lehce upravená série se vyráběla v letech 1957 až 1959 a celkem vzniklo 210 kusů. Vozy z první série jsou dnes logicky považována za vzácnější. Ve své době ale šlo o velký propadák, který málem způsobil krach německé automobilky. Na poslední chvíli ji zachránila výroba tzv. Neue Class 1500/1600/1800/2000.    [KarelSvobodaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2018
Odpověď  to je baworák :)    [j.]   24.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  BMW 507    [J]   07.08.2016
 Přidat odpověď   (3) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006