MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 304827 příspěvků |7424 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 104 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly Jawa | Diskusní téma 2.4.2020 14:13  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

jawa 350 ohv druhý vyrobený kus.


 na aukru někdo inzeruje druhý vyrobený kus JAWY 350 ohv. Motor koupený před cca 14dny v Bruntále /inzerován na i-veterán/, rám dříve na Vysočině , nějak se mi to nezdá . Co vy na to?    [milan]   19.09.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  Aby to nevypadalo, že jsem to pustil z hlavy.Předevčírem jsem hovořil s panem CZ a když jsem mu řekl o co jde, jen se usmál, prý pokud je EMka ze sériovým motorem není o čem hovořit.Otázka ovšem je, kde závod uskutečnit, jsme Praha východ a do Brna se mu asi nebude chtít jet.    [jwm]   28.11.2019
Odpověď  Já s Montym v Brně budeme, pana CZ oslovím ale nejsem si jist, jestli on v Brně bude, měl velké problémy s páteří, dlouho již nezávodí ale zkusím to.Můj stroj pokud bude zájem, bude k dispozici ale o ten primárně nešlo.Jinak schůzku mohu domluvit.    [jwm]   04.11.2019
Odpověď  Pane jwm, tak jsem na uvedený závod zvědav. Zmínil jsem se i kamarádům z klubu co OHV znají jen z fotek a z povídání a byli by nadšeni z toho být pouhými diváky a s Vámi a panem CZ hodit odbornou řeč. Doufám že jste vše dohodnul a zmiňované stroje se závodu zúčastní, zvláště jak uvádíte zmiňovanou OHV pana CZ. Jsem nadšen, že už to konečně nebude mlácení prázdnou slámou a že Vaše jawy pojedou na plný plyn a pan CZ ukáže motocyklu s obsahem 750 se svou jawou záda.    [Marek]   02.11.2019
Odpověď  Zdravím Tě Aleši, ale Já jsem se bavil o jawě 350 OHV pana CZ, ne o svojí ale když se Tvým nápadem zamyslím, proč ne, je mě jedno, jestli povezu jeden stroj nebo dva:-)))    [jwm]   01.11.2019
Odpověď  Když si spočítám jedna a jedna, tak přece spodová Emka se sajdou, která má nějakejch 22 koní podle techničáku přece nemůže JAWĚ 350 OHV solo stačit ani omylem.

Navrhuju veřejný soukromý závod v Brně na Revivalu v červnu 2020 http://www.brnogp.cz/.

JWM tam bude jistě, já mu přijedu krýt záda se svojí vrchovkou, a uvidíme........    [Monty]   31.10.2019
Odpověď  Tenhle závod byl opravdový, ne nějaká jízda veteránů, byla to Žižkovská čtvrtmíle, jíž jsem byl několikráte účastníkem a vím o čem mluvím, panu CZ vrchovka opravdu jede.Byla by tu šance nemlátit prázdnou slámu a není problém dohodnout " malý soukromý závod" pro pár nadšenců.Vaše M-ka proti jawě 350 OHV pana CZ.Mě jede také hezky ale musím sebekriticky uznat, že na pan CZ nemám ani náhodou.    [jwm]   31.10.2019
Odpověď  Je to zajímavá debata a pro mne, který na J 350 OHV nikdy nejel poučná. Je to pár let a připletl jsem se náhodou do závodu-jízdě veteránů a přede mnou jel borec právě na J 350 OHV a evidentně stíhal kolegu před sebou..Nechtěl jsem překážet tak jsem s M 72 se sajdou přidal a oba závodníky předjel..Nebylo to na rovině a ani jsem se tehdy nedivil..Budu se muset příště poučit a brát tuto motorku vážněji...    [kříž]   22.10.2019
Odpověď  Marku, to, že něco nevíte, ještě neznamená, že to neexistovalo,musíte se ještě mnoho učit.Znalec, závodník a sběratel pan CZ ví o čem mluví a na Žižkově na závodech čtvrt míle jsem byl osobně několikrát a musím potvrdit jeho slova. Ohv Jawa ujede na akceleraci i třeba Jawě 500 OHC, mám oba stroje, mohu posoudit a panu CZ jede opravdu neobvykle rychle, ještě rychleji než ta má OHV.    [jwm]   28.05.2019
Odpověď  Přečetl jsem si celou diskuzi a kromě toho, ze se debata týkala druhého vyrobeného kusu jawa 350 ohv se zde jistý CZ baví o jawě 350 ohv s tlakovým oběžným mazáním z roku 1932 a jawě 250 ohc či ohv. Nikdy jsem o tomto neslyšel, natož o jawe 600 ohv o které píše. Vzhledem k faktu, který zde uvádí, ze jawe 350 ohv s pevným startem byla naměřena po 400 metrech rychlost 127 km/h mi přijde ze si z nás trošku svými příspěvky CZ střílí a tahá nás za nos... Předválky nedělám, jawa 350 ohv je hezká motorka, ale v tomhle asi jistý CZ nemá pravdu.    [Marek]   27.11.2018
Odpověď  Zůstal nakonec druhy vyrobeny kus ponechán v původním stavu či renovován? Nevíte?    [Libor]   26.11.2018
Odpověď  Nezapomnel.J.500 ohv cestovní a 500,600ohv zav.nemá v pravém smyslu mazání tlakové,oběžné.Olej je odsáván z nádrže v bloku a vtlačován do klik čepu,odkud odstřikující olej maže válec a klik.ložiska.Pak samovolně stéká zpět do vany.Chybí mazání rozvodu.Konstrukce je něco mezi nejednodušším mazáním odstrikem a částečným oběhem.Psal jsem o rozvinuté konstrukci plnohodnotného oběžného mazání se suchou skříní.Nějaké máchání poloviny součástek v oleji za současné naprosté absence oleje v rozvodu,kde se ventily musí mazat ručně před jízdou a během delší cesty,vahadla vazelínou nelze hovořit o nějakém oběhu,i když tam cosi takového probíhá.Popisoval jsem stroje které mažou stejně jako Jawa 500 ohc na kterou upozornoval Marek.    [CZ]   26.12.2010
Odpověď  CZ - tak jste nás poučil,ale zapomněl jste na první JAWU s oběžným mazáním-RUMPÁL.    [Monty]   26.12.2010
Odpověď  Marku.Mýlíš se v tom že Jawa byla okopírovaná od anglie a že přišla s oběž.mazáním až u Jawy 500 ohc.
Předně na vývoji ohv se velkou merou podílel angl.konstruktér a proto ten dojem z podobnosti.G.W.Patchett byl zaměstnanec fy.Jawa,z toho plyne že výrobky jím konstruované nesou stejné jméno i puvod.Nikdy se nikdo neptá,a to platí dodnes,na puvod konstruktéra.Dulež.je značka.
V r.1932 byla vyrobena Jawa 350ohv s oběž.mazáním.U dalších stroju jako 500 ohv,250 ohv se používalo dle potřeby bud ztrátové nebo oběž.Stroj 175 ohv r.36 a pozdější předvál.250 2xohc měly monoblok s tlak oběž.mazáním. Prostor klik.skříně a převodové byl společný a mazání převod.obstarával olej odstřikující od setrvačníku.Mimochodem konstrukce rozšířená hlavně po válce.Dalši výčet stroju než přišla 500 ohc nemá smysl.
To že toto mazání JAWA nepoužila u seriových stroju je jiná kapitola,a sice ekonom.obchodní.JAWA si po krátké,zhruba desetileté existenci nemohla dovolit to co zaběhnuté renomované cizí firmy které by případný slabý odbyt drahého modelu přežily bez těžkých následku.Výroba a obchod vždy byla a musí být nedílnou součástí každého podnikání.
Dnes posuzovat z pohledu vyznavače a sběratele uroven konstrukce desítky let starých stroju je vždy neobjektivní.Výrobci, tehdy a myslím že ani v současnosti nemají zvlášt velké rozdíly ve vývojové základně,ale v možnostech.A to teměř vždy finančních.
Takže by pro posuzování urovně,v našem případě JAWY mělo být dulež.že se to vyrobilo alespon v 1 exempl.Neposuzujeme kapitál firmy,ale konstrukční uroven stroju,a ta byla vysoká.Třeba stroje 250 ohv r.1938 na mezinár. šestidenní.Vybavení motocyklů kyvnou zadní vidlici s centrální pružinou v prostoru čepu kývačky,považuji za velmi pokrokový prvek.
kyvnou vidlicí    [CZ]   26.12.2010
Odpověď  No a je to,jak je příspěvek jiný než utočný a urážlivý už je konec zábavy.Přidejte něco o motocyklech.    [CZ]   25.09.2010
Odpověď  Rh nemám,má soused ale 130 ani náhodou,ale chtěl bych to vidět někdy od tebe,co na to jiní majitelé jaw ohv.    [jirka]   24.09.2010
Odpověď  Předmětem diskuze je 350 OHV r.1936,dřív se nedělali.Už kličkujete.Nechci test,ale znát ty 2 angl.Proč najednou 1 RH za stejnou cenu,dle min.příspěvku by byli 2 lepší.Ted už je 1"1 dobrý příměr.Mluvite podle situace co se hodí.
Na RH jsem sice nejel,ale asi před 15 lety by od mé ohv těžce jeden bit,na jízde v Opočně při rychlostní vložce.Majitel se kasal a neměl na to.Nevím jestli to bylo jezdcem, nebo byl stroj z formy ale na faktu to nic nemění.Dva zuby do rychla,dobře seřízený motor,větší tryska a násoska.K tomu jezdec a jakej byl RH,.no pomalej.Podívali se mi oba do výfuku a bylo po vytahování.
Ostatně 400m s pevným startem v Rudné s potvrzenou cílovou rych.127km svědčí o skvělé akceleraci i dobré rychlosti.I 400m Žižkov se chovala víc než svižně,několik let.
Mam s RH alespon tuto zkušenost.Co dáte do placu vy,at se to rozvine trochu zajímavě    [CZ]   24.09.2010
Odpověď  Nechtěl jsem nikoho urazit,ale prostě je,stejně jako specialka,500.Arielů,Bsa atd. je hodně,ale těchto jaw je u nás podstatně víc.Ta vysoká cena je daná pouze zájmem posledních let.Není to na srazech trochu nuda.    [jirka]   24.09.2010
Odpověď  Jirko, takto vzrušená diskuse se rozběhla mj. díky tomu, že J350 OHV není tuctová motorka, přesto že to tvrdíš a mnozí ti rádi přitakávají. Proč vás pánové zajímá téma o tuctových motorkách? Tak jak se o vrchovce vyjadřujete, řekl bych, že je pod vaší úroveň. Z jiného pohledu je ale onen Ariel RH daleko tuctovější-je jich plno. Problém je v tom, že vlastník Ariela, ač technicky skvělé motorky nemůže překousnout, že Jawa má podstatně větší cenu. Proto pan Zubek dělá Jawy a ne Ariely. Jednoduché a zcela pochopitelné.    [Honza l]   24.09.2010
Odpověď  pro CZ,já jsem to myslel jako metaforu,tu politiku si zatáhl do toho ty.Masaryk žil do roku 37,abdikoval v r35.Není to náhodou počátek výroby 350.Ty tlumiče mi nesedí s unikátností této motorky jak je uvedeno v inzerci,ale vypadají rozhodně líp než kdyby tam byla přední vidle s peráka,taky dobová úprava.Test ti bohužel neudělám,nikdy jsem na tom nejel/350/,ale ariel rd níže uveden je dobrej příměr.
Za STEJNOU cenu bych volil jeho.Zvelebilovi nevím kolik zůstalo motorek na skladě a kolik jich prodal,ale kdyby prodělával,tak to nedělá.
Co se týče výroby replik.Když si něco kupuji,vím že je to replika a rozhodně bych nechtěl aby tam byl podepsaný Novák Horní,dolní.Proto tam výrobci nic neudávají nebo signují výrobcem.Chvála za ně,ceny jsou v pohodě,proti srsti překupníků.
Pana Zubka je mi líto,některé příspěvky hraničí až s nenávistí,měl to popsat trochu jinak,ale záměr v podvodu v tom já nevidím.    [jirka]   24.09.2010
Odpověď  Pochopil jste to tak jak vám dovoluje prac. zaměření a zpusob využití zisku.Potvrdil jste má slova.Tím posl. penízem jsem samo. myslel volný peníz,i tak je to moje starost na mou hlavu.Já se vám divím.
K veci.u strojů existujicích jsem zásadně proti repl. celých moto.Má li někdo 70,80 procent stroje je logicke kdyz nelze veci sehnat,tyto nahradit repl.Ono se totiz stejně,až na vyjímky nelze tomuto řešení vyhnout zcela.Výměna ráfků,výpletu,výfuku,řidítek je většinou nutná pokud se chcete alespon obča svézt.
Avšak repl.by měli být řádně označeny současným askutečným výrobcem,formou vlastní známky.Je vrchol drzosti používat falzum původní známky f.j.nebo jiné zvlášt za učelem zisku.Svedčí to o charakt.výrobce obecně.
Takže p.Zubek,souhlasím ze s TOHO CO SE NABÍZÍ na ohv,sv jsou vaše výr.slušné.
Ale měl byste pro obhájení svého seriozního přístupu k obchod.,udělat jednu zásadní věc.Nestačí jen vaše slovo,co je co.Co kdyby jste na int.a třeba v Journalu uvedl seznam dílů které vyrábíte a oznámil kde je která součástka označena VAŠÍ znackou.Vyřešíte tím veškeré dohady a ataky na vaší osobu.Cena je daná a hotovo.Vyzná se v tom každy,počítat umí většina a když tak mu někdo poradí.
Pokud to néjak takto nevyřešíte,vaše obhajoba strácí váhu.Jak se říká ukázaná platí.Bez osobní zášti,to je samo.myšleno i obecně pro ostatní.
Pro jirku.co je tuctové a lepší anglán je váš blíže nespecifikovaný názor.Máte na mysli ty anglány za které p.Zvel.investoval za dopravu a už jsou teměř 2roky neprodejné.Zajímá me od vás rozvinutý posudek J.350 ohv verzus dva lepší angláni kteří mají jméno.
Myslím že je nevhodné tahat politiku do techniky,zvlášt když jí níkdo moc nerozumí ale vy v máte mimořádný zmatek.Předně funkce prez.TGM.skončila dřív než se uvedený stroj začal vyrábět,za2 co uznáváte za dob.upravu nebo ne nemě ní nic na faktu že to je DOBOVÁ UPRAVA,za 3 nový režim přišel v r.48.
Upravy zad.pér. se prováděli již během války na Duplexech apod.Po válce běžně upravovali zad.pér. různé servisy z komponentů péráka na ohv,sv,duplex a mnoho jiných značek.Nevidím souvislost s režimem který navíc přisel pozdeji.Když máte takovýto názor, jak byste tedy otituloval ty majitele kteří si stroje zmodernizovali,skvělé závodníky a mechaniky?.To podle vás byli bolševici?.Ty ruce které to vše vytvářeli byli stejné jako před.i po vál.On ten pérák před i po je stejně dobrý tak pro delat rozdily.
Prosím nemíchejme do techniky a zábavy politiku a život.uroven zůčastněných.Zbytečně to odvádí od tématu.Reagovat jsem však vyjímečně musel.    [CZ]   24.09.2010
Odpověď  Předlohou určitě nemohl být Ariel RH. Když postavíte vedle sebe RH350 a Jawu350OHV tak Jawa je takový chudý příbutný 1/4 menší.    [brody]   24.09.2010
Odpověď  Marku, oběžné mazání měla i Pragovka na začátku 30. let, ale o tom to není. O nezasvěcenosti svěčí když píšeš, že "předlohou" byl Ariel RH ?! Jinak elektron byl jistě pokrok a konstruktéři tehdy určitě nemysleli na to, aby to bylo pěkné i po 60ti letech.
O tom, že cena je nepřiměřená se nemusíme přít. To ale neznamená, že tu motorku budu hanět. České motorky v Čechách jsou přirozeně nadhodnocené a naopak. Já bych za DKW taky nadal ani polovinu.    [Honza l]   24.09.2010
Odpověď  Naprosto s vami souhlasim jen proto protože to ma tolika chromu a je to česká motorka.Tak se s toho mužu všichni zblaznit.Jinde ve svět by vám za to nedali ani polovičku ceny.Nechci v žadnem připadě hanět česke výrobky ale ty ceny jsou přišerné a podlemě i nesmyslné.    [Marek]   24.09.2010
Odpověď  Na OHV je zajímavý to,že to je známá a krásná ČESKÁ motorka - češi jsou prostě ochotní ji zaplatit - je to trh, otázka nabídky a poptávky.
Pokud cenu nejste ochoten akceptovat ,tak ji prostě nekoupíte a bude ji mít někdo jiný, kdo ty peníze zaplatí.
Jestliže se nikdo takový nenajde,motorka se prostě neprodá a cena musí jít dolů - stačí lseldovat na I- veteránu 350SV, původně za 235, potom za 225,později - cena dohodou. Zřejmě nikdo 235 nebyl ochoten zaplatit,proto je slevněná.    [Monty]   23.09.2010
Odpověď  Nevim co je na tom nezasvěcené stratové mazaní se použivalo v angli ve dvacatich letech, ve třicatich letech tam meli skoro na všech mašinach oběžné.Tady stim přišla jawa až s 500 ohc.A co se tice elektronu tak to snad nejní ani vyhoda.Přiznavam je lechči zhruba o třetinu než hliník ale strašně koroduje sam vlastnim ohv a vim že to nejní vyhoda ale neštastny napad konstruktera.    [Marek]   23.09.2010
Odpověď  A je to tu zas. Alespoň kdyby to bylo trochu zasvěcené. Ztrátové mazání se v těch letech používalo běžně. Podobnost s Arielem RH je ale hodně vzdálená (ano, obojí je OHV). V něčem ale byla jawa přecejen pokroková -aspoň si to myslím. Elektronové kartery v té době určitě nebyly běžné.    [Honza l]   23.09.2010
Odpověď  Na jawe ohv nejní nic zajimaveho.Nema to ani obježné mazaní a jestě to je okopirované od anglie a tady se to prodavá za takové dardy.S tači to porovnat se stejně starym arielem 350 OHV red huntrem.At si každy udělá obrazek sám.    [Marek]   23.09.2010
Odpověď  To je jednoduché Stando. Prostě je o ně zájem a poptávka dělá cenu. I ty píšeš, že by se ti moc líbila. Jinak jde podle převládajícího názoru o nejlepší produkční Jawu.    [Honza l]   23.09.2010
Odpověď  Zvlášního na nich není bohužel nic.    [brody]   23.09.2010
Odpověď  Mohu mít otázku ohledně 4taktních předválečných Jaw? proč jsou tak ceněny? Mám Jawy moc rád 350 ohv by se mi moc líbila, ale za 300tis. ? Opravdu bych za tu cenu raději koupil Pragu a nebo třebas levnějšího Peugeota, Terrota, Ariela a jiné.. Co je třeba na OHV tak zvláštního??

Díky    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.09.2010
Odpověď  Pan Zubek určitě umí. Jestli ale do popisu napsal, že jde zřejmě o nejstarší dochovalou Jawu.... , tak je to vědomý podvod a ke cti mu to neslouží.    [Lada]   22.09.2010
Odpověď  musím se pana Zubka zastat.......Ohledně této Jawy je možná pravdou že je poskládaná ale dobře akorat ram s dobovou úpravou kterou mi renovátoři tak dobře známe na mnohých krásných 4taktech :).Já sám jsem skládal dost motorek ale tak z 80% vraku tak se jednalo spíš o doskládání.K věci pan zubek ma Jawu dokonale poskládanou ze starých dílú a sedí mu ty díly na rok výroby tak o čen tady pořák píšete..... když si někdo poskládá péraka at už již dobře nebo nějaký bast (FJ třeba s komunistou dohromady) tak je to špatně ale tato jawa je podle mě stejně ceněna právě proto,že má původní díly,tak alespon je vidět kam až sahá závist....takové řeči běžte řešit někam jinam.....spousta z vás tady z fora ma určitě nějaký nešvar na motocyklu z vlastní blbosti kterou udělal při renovaci....Já napřed hodně čtu o modelu co mi stojí v dílně a až pak třeba kdyby to mělo trvat i rok nebo dva se dávám do práce....místo toho bezcenýho žvanění bych rád viděl vaše renovace.......    [kudas]   22.09.2010
Odpověď  Ps.já nepovažuji,že stroj vyrobený za Masaryka byl upravovaný z dílů od bolševika jako dobovou úpravu.Nehledě na režim je to dvacet let,to je jedna generace u lidí natož u motorek    [jirka]   22.09.2010
Odpověď  Já teda nevím jak někdo může dát takový prachy za tuctovou motorku,tím myslím jawa 350ohv,sv jako takovou.Za ty peníze jsou dva lepší angláni.O daleko zajímavějších českých strojích Premier,Orion,Praga a jiných se zde na foru vůbec nemluví.Pan Zubek má asi víc 350 ale zrovna tento unikát co prodává není samotný pro něj dost dobrý,ale všechno má svého kupce tomu nezávidím.Zdravím    [jirka]   21.09.2010
Odpověď  Reakce pana Zubka pěkná, ale jestli je druhý vyrobený kus motorka, nebo jenom motor jsem se zase nedočetl...    [Pavel]   21.09.2010
Odpověď  Nezlobte se, ale zapírat použité repliky, nebo tvrdit o motu poskládaném
z posháněných dílů, že je to původní dochovaný stroj je pořád stejná a obyčejná lež.....    [sedivak] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.09.2010
Odpověď  Co na to pan Zubek? Jsem potěšen, když vidím jaká je na veteranforu najednou aktivita. Doufám, že až bude chtít někdo poradit, bude aspoň třetinová.
Pro Šediváka : nepleťte jablka a hrušky, pokud jsou na motocyklu použity repliky, tak to samozřejmě každému zákazníkovi sdělím aniž by se na to sám ptal, to ale není případ zmiňovaného stroje.
Pro Jíru : nevím proč si myslíte, že většina replik pochází ode mne, máme přece více výrobců (pánové Teplý, Daníšek), kteří jich vyrobili několikanásobně více než já a v úplně jiné kvalitě.
Pro CZ :pokud jste to vy pane Černý, tak Vás považuji za opravdového odborníka a srdcaře, ale nevím zda je úplně dobře, jak píšete, si za poslední peníz koupit vytouženou věc na úkor ostatních životních potřeb, bydlení atd. Takový fanda zase nejsem a ani být nechci. Ta poslední věta vašeho příspěvku je velmi vtipná. To myslím vážně.
Pro Mícu : myslíte, že motocykly ode mne kupují výhradně ženy?

Pro všechny : rád Vaše příspěvky uvidím pod věcným tématem, mimo CZ jsem od nikoho z vás nic kloudného nečetl, snad se to změní.    [erik zubek]   21.09.2010
Odpověď  co na to pan Zubek?    [aldafiny]   21.09.2010
Odpověď  Je prada jedno, když pan Zubek na Aukru takticky zamlčuje, že je motocykl sestavený z dílů a ne originál takto dochovaný, což naopak tvrdí, tak je to normální podvod a zlodějina za kterou by se slušný člověk měl stydět. A to nedávno v nějaké diskusi tvrdil, že zákazníka kupujícího od něho motocykl vždy informuje o replikových dílech což by měl slušný prodávající podle něho vždy udělat.
Pravda je také, že když někdo umí výhodně nakoupit a výhodně prodat, tak budiž mu to přáno měl by se, ale rozlišovat obchod od podvodu.    [sedivak] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.09.2010
Odpověď  A nakonec to dopadne tak jako s těmi motocykly Čechie . ..
jezdí jich víc, než jich vyrobili . .. a jede se dál . ..    [radek]   21.09.2010
Odpověď  je pravda že tema replikama ty originály uplně zkurvili,každý kdo kupuje stroj nebo díly se ptá jestli náhodou na tom není nějaká replika,dříve tomu tak nebylo a hlavně ty OHV a SV nebyli moc vidět,teď ji má každý druhý,pana Zůbka tady považují za odborníka spíše takoví ty vlezdoprdelky    [Jíra]   21.09.2010
Odpověď  Tak to by se vam pane ZUBEK hodilo aby vám ještě lidi psali co je na té skládačce špatně.Za 1 když je složený,není to dochovaný stroj,ale součástky.Ohánět se nějakou zvláštností není na místě.Z tohoto obrázku vidím 2 věci chybně,a to upravu zadní části rámu nepovažuji za chybu,ale přirozenou dobovou úpravu.Víte pane ZUBEK,on nikdo není dokonalý a neví všechno,ale vy jako těžký byznysmen se k odborným znalostem pouze přiblížite,protože vaší prioritou je KOLIK!Ale skuteční znalci se vytvářejí z řad milovníků značky,kteří do toho dají všechen volný čas aposlední peníze aby neco získali.Posměšky že někdo na to má a někdo,jsou ubohé.Dost lidí vás bere jako odbor.i vám přejí k svátku,je to směšné.Pánové chtělo by víc snahy,sebevědomí a výsledek se dostaví.Vyrábět repliku něčeho,čeho je dostatek je pouze kšeft a ten kvete pouze když je odbyt.Pan Z.mi připadá po sestavení dalšího výrobku,jako mladá maminka která je štastná že se jí narodil dědeček.    [CZ]   21.09.2010
Odpověď  Dobrý den pane Eriku, tak teda nevím jestli slovo zkurvená považujete za vulgární???? možná v některých nevhodných chvílích to tak může vyznít ale před slovo replika je to slovo které tam přesně dle mého názoru plným právem patří. Kdo měl tu čest vidět od Vás tyto rádoby napodobeniny asi ani jiné slovo nejde použít.Vše dopilované, dozohýbané, nic nepasuje, jen aby se to blejskalo a trochu vrčelo,je mi fakt upřimě jedno co si kdo koupí ale lituji ty kterým možná někdy docvakne že si koupily za poměrně velký peníz z hlediska historie bezcenný kus železa rok výroby 20..výrobce Made IN Zůbek a spol.Nashle Míca    [Míca]   21.09.2010
Odpověď  Míco chápu, že Vás irituje, že si dlážděním chodníku (dle vašeho slovníku předpokládám, že se věnujete této nebo podobné profesi) na takový stroj nevyděláte. Holt závist si člověk musí zasloužit, že? Díky za názor.    [erik zubek]   20.09.2010
Odpověď  Karle, když Jawám nerozumíte, tak jakou má podle vás váhu váš názor?    [erik zubek]   20.09.2010
Odpověď  sem lezou opravdu velcí chytráci jak tak koukám    [Michal.V]   20.09.2010
Odpověď  Tak nevím, Jawám až tak nerozumím, ale válec s hlavou na odkrytý ventil vypadá zcela jinak.    [Karel]   20.09.2010
Odpověď  No to je asi snad jedno kdo to má. Mohu tedy vědět i odpověd na druhou otázku, proč se tedy vyrábějí a jsou častěji převodníky v poměru 1:1.    [brumbik]   20.09.2010
Odpověď  Dobrý den pane Eriku slovem dojebaná sem myslel zadní část a celkový vzhled motocyklu seskládaný dohromady jen aby to na oko a první pohled nák vypadalo a vrčelo a souhlasím s názorem tisíckrát lepší od Vás takový stroj než od Vás ty zkurvené repliky, co nemaj s veteránama a s historii vůbec nic společného ale jak sem již psal je to každého věc co si kupuje.Zatim nashle Míca    [Míca]   20.09.2010
Odpověď  No podle mě je trochu zarážející věta cituji: jedinečná šance pořídit zřejmě nejstarší dochovanou Jawu 350 OHV. Vzhledem k tomu, že se nejedná o originál původní stroj,ale o stroj seskládaný i když z originál dílů.. po pravdě by tam mělo být nejstarší dochovaný motor.    [FOGL]   20.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podle mě je motorka (byť poskládaná) z původních dílů nesrovnatelně lepší jak replika.    [JzK]   20.09.2010
Odpověď  Můžete mi Míco napsat, co je na té "dojebané skládačce" špatně?    [erik zubek]   20.09.2010
Odpověď  Ted se ta skládačka draží na Aukru dneska ráno tam bylo 270tis,to je celkem slušná palba za dojebanou skládačku ze všeho možného, je mi ale jasné že je to každého věc co kdo tam draží a co si dražitel sám vydraží.    [Míca]   20.09.2010
Odpověď  je to komplet poskládaný po dílech    [Jíra]   19.09.2010
Odpověď  Poskladaná může být ......    [kudas]   19.09.2010
Odpověď  Ten motocykl draží pan Zůbek,tak snad ví,co vlasní a prodává,jako odborník na motocykly JAWA 350 OHV a SV!    [Jára]   19.09.2010
 Přidat odpověď   (56) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006