MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 304910 příspěvků |7428 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 110 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Panelka) 5.4.2020 19:54  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a k....   15.06.2006 / 318
    Detaily Jawa 250/590 sport 1967   20.05.2018 / 228
    Čz 175/250 sport na 19kolech !!!   07.08.2009 / 204
    barva   11.03.2012 / 191
    ČZ 175/470 SPORT 1962   01.01.2012 / 166
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 4189      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 15 / 250      Příspěvků Příspěvků: 38994
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/280 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kryt řetězu


 Kamarád přivezl panelku, abych mu zapojil Vape a udělal elektriku. To je v pořádku.
Ale všiml jsem si krytu řetězu a to se mě nelíbí. Nedělám Jawy, tak nevím jestli není něco špatně? I řetěz nejde v tom krytu naprosto hladce, v čem je chyba? Díky    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.04.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Co jsem potřeboval, jsem se dozvěděl. Dál nechávám vlákno žít vlastním životem :-)    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.04.2020
Odpověď  J: našel jsem ji(mýlka - na laseru dělaná není), nafotil a zlikvidoval. Chceš fotky poslat emailem nebo to mám dát sem?(pokud to Lubošovi nebude vadit)    [Martin Štindl]   05.04.2020
Odpověď  Určitě, dříve neexistoval laser, tak všechny kola musely mít otvor v tolerančním poli H a byly nasazené ve větším množství na trn, stažené centrální maticí a poté se obráběly, pod olejovou lázní.Tudíž neexistovalo, aby z toho vypadl zmetek, co se týká excentričnosti.Krásně se na těchto starých "wercích" dělalo...    [J]   04.04.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takhle se mě to už líbí. Celé jsem to rozebral. Řetěz zkusil bez krytu- žádný střídavý napnelizmus.
Musel jsem o cca 2 mm odbrousit vnitřní oblouk krytu, který se dotýkal unašeče s rozetou. Pak už to tam sedlo dobře a jde to volně.
Dík za připomínku na tu závlačku. Tu bych tam nečekal a do katalogu koukat kvůli šroubku by mě nenapadlo.
Elektrika chodí, kryt nedrhne a je řádně zajištěn. Tak mu to mohu s čistým svědomím vrátit.
Díky všem.    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.04.2020
Odpověď  U těch původních bych to viděl prostě jako zmetek, s postupující dobou ta kvalita byla čím dál tím horší a zrovna ta kamarádova ČZ 472 je rok 1982. A takových "hrůz" měla ta motorka více(na rámu kuličky po sváření neodstraněné a zalakované, v krytu řetězu vybroušení od rozety, úchyty nádrže snad svářel učeň atd.)
U té replikové rozety to možná může být tím že bude komplet pálená na laseru a až pak je do ní zalisován střed, můj předpoklad je že se původně do rozety bez ozubení nejdříve vlisoval střed a až pak putovala na odvalovačku - tedy já bych takový postup bral jako vhodnější.
Tu zmrvenou replikovou rozetu jsme myslím nevyhazovali, kouknu se po ní.    [Martin Štindl]   04.04.2020
Odpověď  M. Štindl: ta excentricita mne dost překvapuje, protože na strojích, kde se rozety, nebo ozubená kola vyráběly je tato anomálie prakticky vyloučena. Jediná možnost jak toho výrobci replik mohou dosáhnout, je že nedodrží technologický postup a vrtají středovou díru už do ozubeného kola. Nic jiného mne nenapadá.    [J]   04.04.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Při tom odzkušování krytu řetězu demontovat i nástavec z motoru a usadit ho vpředu, sice přední část u těchto krytů sedí v zámkách bez rozpěrného mechanismu ale takto bude snažší zjistit v čem je problém.    [Martin Štindl]   04.04.2020
Odpověď  Jestli ten kamarád zakoupil repliky a teď se to tedy bude odstrojovat, je vhodné přitom zároveň zkontrolovat jestli rozeta je také repliková a odzkoušet ji ve vidlici s nasazeným řetězem - bratr má totiž nepříjemnou zkušenost že na svoji 353/04 zakoupil replikovou rozetu, hned na první vyjížďce se řetěz přetrhl a zničil koplet kryt zároveň i s pravým napínákem. Bratr naštěstí následující smyk ustál takže čerstvě zrenovovaná motorka kromě toho krytu řetězu zůstala bez úhony. Já mu tvrdil že je to jeho blbost a že řetěz měl moc napnutý, přesto on skálopevně trval na tom že průhyb v okénku byl přesně podle manuálu a tak jsme se zhádali do krve. Nakonec až když jsem to měl odstrojeno tak po dlouhém zkoumání se ukázalo že vina skutečně nebyla na jeho straně. Jen tak jsem zkusit bez krytu usadit rozetu do vidlice a dát nový řetěz, po napnutí do předepsaného průhybu řetězu jsem otočil zadním kolem a nestačil se divit, při pootočení se řetěz napnul jak struna. U té replikové rozety prostě byla excentricita ozubení proti středu s unašečem. Od té doby pro jistotu takto zkouším každý sekundár, dokonce podobný neduh se ukázal na kamarádově 350/472 kde přitom byla původní rozeta.    [Martin Štindl]   04.04.2020
Odpověď  Díky za rady, jsem rád, že jste potvrdili, že je to špatně. Rozeberu to a na sucho zjistím co a jak.
Jinak kamarád měl v mládí panelku, tak si ji udělal jak nejlépe uměl (67 let a jeho první renovace). Jako nostalgie určitě poslouží a bude dělat radost.    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.04.2020
Odpověď  Ja bych se taky přikláněl k variantě, ze je to nejspis replika, ktera nemusi sedět. Ten bodovany lem na origo krytech ma vnitrni okraj zakončený rovne, tady je vyhnuty ven. Taky se do originálu nijak dobre nestrka ten kulatý plechový kryt s gumou po obvodu-delal jsem to pred měsícem a bez silikonoveho oleje (nebo jine lubrikace) bych to tam nenacpal. Asi bych poradil, aby ses podíval, jestli obe pulky krytu dolehaji k sobe na opacne strane toho kulatého plechu. Pokud ne, zkusil bych to sundat a to gumové těsnění lubrikovat (silikon olej, mydlova voda) a zkusit dorazit k sobe. Jestli to vic k sobe proste nejde, drzi to jinak dobre a nechces jinej kryt, urcite bych tu mezeru vyplnil rozperkou (aby se to proste stahovalo na tvrdo pres rozperku), snad by stacilo i nekolik plochých podlozek na sobe. Sroub urcite, jak psali kolegove, pojistit jak pojistnou podložkou, tak zavlackou (nutno provrtat:-)). Kryt zamotanej v řetězu je proste o hubu.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2020
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Složení osy zadního kola kývačka 250 353/04


 Dobrý den máte někdo fotku přesného složení zadního kola na Jawa kývačka 250 353/04 r.v. 1960 děkuji za odpověď.
Mám to takto: https://uloz.to/file/6OLVJXrzDYdl/img-20200314-220404-jpg    [flakatos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 65 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  To: Martin Štindl- má z toho radost, když odpovíte. Nechte ho osudu. Na každou s.ini se vaří voda.    [Flakatos]   04.04.2020
Odpověď  Moje výzva platí "soudruhu" - na emailu dosud odpověď .
A zaznamenal jsi že příspěvky píšu k dané věci?(to jest bez narážek a zbytečných plků)    [Martin Štindl]   04.04.2020
Odpověď  Martin Štindl: hezky jsi se tady pozvracel Arnolde Všeználku :-)))    [Soros]   04.04.2020
Odpověď  Soros: abych ti to upřesnil, ten svůj příspěvek jsem formuloval slovně tak abych vyjádřil jak takovými jako jsi ty opovrhuji. Navážíš se do zakladatele diskuse tímto: "Nevadí že je líný, neschopný a neumí česky", zajímavé že ho ponižuješ ve znalosti češtiny ale mne si nevytknul že v mém příspěvku je pravopisná chyba, totiž ve slovech "se takový hnidopichové" je špatné Ý, správně má být TAKOVÍ podle skloňovacího vzoru MLADÍ. Všiml jsem si toho až v momentě kdy jsem to po odeslání z mobilu po sobě přečetl, ALE mne si tohle o hlavu neolátil protože jsi to vůbec nezaregistroval! Jsi jen zbabělý provokatér který vyhledává na ostatních drobné chyby a následně je zveličuje aby si pozvedl své EGO, asi je srovnatelné s velikostí tvého přirození. Když už se předvádíš hláškami z filmu Černí baroni tak mám na tebe narážku z jiného, běž si "přirození omejvat vlažnou vodou" - mohlo by ti to pomoci.
Flakatos založil téma protože nemá v tom jasno a nechce udělat něco špatně, pravda je že pro znalé tohoto typu je to skutečně banalita. Ale přesto dotaz i další věty formuloval vcelku zdvořile bez arogancí a nevidím důvod ho shazovat.
A měl bych pro tebe docela slušný návrh, očividně jsi POSERA protože nejsi registrovaný uživatel a schováváš se za nickem - co takhle mne kontaktovat přes email a já bych si udělal výlet k tobě(benzín značně zlevnil, kvůli koronaviru máme odstávku provozu a tak mám volno) a můžem to spolu vyřídit tou NEJČESTNĚJŠÍ cestou. P.S. tvoje stará se může koukat, mohla by se i něčemu přiučit.    [Martin Štindl]   02.04.2020
Odpověď  A nedá pokoj a nedá. OK Tedy znovu.Tvoje fundovaná odpověď plná- nepamatuji si, zkus pohledat, někde, někde napsáno je skutečně učebnicový příklad zbytečné odpovědi a tazateli v ničem nepomohla. Za tím si stojím a víc už se k tomu vyjadřovat nebudu.    [Past]   02.04.2020
Odpověď  Drahy Paste už to prosím neřeš podívej se kdo začal jako první na moji odpověď blbě kecat, nebyl jsi to náhodou ty? Přesně jak píšeš je to tu na smazání od konce mé konkrétní - zdůrazňuji konkrétní odpovědi kde to najde (takže od tvé dne 30.3.). Jawám anormálním majitelům ZDAR.    [HonzaBK]   02.04.2020
Odpověď  Martine už jsem to psal, v provokování je to profík a na přesně tyhle reakce čeká... Nejlepší co můžeme dělat je zakousnout se do stolu a ignorovat ho, třeba se vrátí na novinky :-)    [Meela]   02.04.2020
Odpověď  Martin Štindl: mohu li tě poprosit, nemluv se mnou jako se svojí starou, ani mě tak neoslovuj a snaž se chovat slušně a kulturně. Pokud to nezvládáš, vyhledej odbornou pomoc. Jinak ty mě taky. Děkuji.    [Soros]   02.04.2020
Odpověď  Soros: ty jsi opravdu příklad ukázkového ubožáka, naštěstí se takový hnidopichové tady vyskytují v menšině. Co jsi vlastně zač? Trotl který v životě zvoral co šlo a snaží si svůj mindrák ventilovat v internetových diskusích? Nebo tě doma tříská stará a proto se musíš anonymně předvádět aby sis pozvedl své pokroucené "sebevědomí"? Admin umožnil mazat zakladatelům témat nevhodné příspěvky nedávno protože by na cenzurování provokativních a urážlivých výplodů v celém veteranforu sám už nestačil. Buď napiš příspěvek k danému tématu bez narážek anebo táhni opruzovat do diskusí v Novinkách - v tomto období je tam tobě podobných "jak sraček" takže si určitě budete rozumět.    [Martin Štindl]   01.04.2020
Odpověď  Já mít tu moc jako má s. flakatoš, tak to tady pořádně zcenzuruji. Navíc bych si zkusil u admina vymoci právo, schvalovat příspěvky do SVÉ diskuse předem. Tak aby byly věcné, k danému tématu a především vyhovovaly jak? No přece především po stránce politické, vy tupci.    [Soros]   01.04.2020
Zobrazeno 10 z celkem 65 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (65) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Středy panelka x calif


 Jsou středy na califu stejné s nějakou jinou moto (panelka)? Děkuji za info.    [batoh] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.04.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Středy kol jsou stejné se všemi velkými motorkami co se v té době a potom (desítky let) vyráběly, jak u jawy tak u čz    [Meela]   02.04.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Dotaz


 Zdravím, nebude vedet nekdo z vas o jakou motorku se jedna? Budu moc rád za jakekoliv info, dekuji.    [PaloucekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Diky za info, jakmile to tam trosku vyklidim, tak motorku oprasim a vyfotim ji lip, ted je tam malo prostoru    [Paloucek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2020
Odpověď  No za 1000 Kč bys na tom teda rozhodně neprodělal. Hranici rentability bych viděl nyní tak na 5 tis. Víc ani náhodou. Není vidět vše, třeba by tam něco překvapilo    [Past]   31.03.2020
Odpověď  Hodnotu to může získat až když to vytáhneš ven a oprášíš. Pak se koukni na aukro do ukončených aukcí a budeš vědět přesně.

Kdybych to měl koupit podle téhle fotky tak bych dal 1000kš s tím, že bych doufal, že to za 3000 rozprodám na díly. Ale asi bych prodělal - CZ nemaji takovou hodnotu jako Jawy.    [.]   30.03.2020
Odpověď  Není nad to vidět to osobně, určitě je spousta jawařů a zetkařů ve tvém okolí, který by se na to přijeli podívat a řekli ti co a jak. Já se pohybuju po libereckém a královehradeckém kraji. Kdyby bylo potřeba to zkouknout, dej vědět. Vojta    [vojtacz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.03.2020
Odpověď  Není tam vidět, jestli je ten rám rozřezaný a vařený, nebo je to šroubovaný. Taky motor, jestli je kompletní a točí se a jestli je to vůbec ten typ, protože z těchto fotek se to opravdu těžko poznává. Nádrž taky není vidět jestli je pobouchaná a vyrezlá nebo ne. V horším případě je cena kolem 1.000,- v tom lepším třeba 5.000,-, ale je to jen nástřel a z těchto fotek to fakt poznat nejde.    [vojta]   30.03.2020
Odpověď  díky a jakou to má v tomto stavu hodnotu?    [Paloucek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2020
Odpověď  Asi ČZ 125, c-čko, t-čko? Předek kývačka.    [vojta]   29.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  

Jawa 361 rok vyroby


 Poradi mi niekto prosim aky je toto rok vyroby ? Nema to stitok, a vyzera ze ani nikdy nemalo. je to pomerne nizke cislo. ram 361 - 005824 a motor 361 - 004522. Neviem zda mam pouzit kolesa s vnutornymi stitmi alebo vonkajsimi. Dakujem.    [vittorio]   18.08.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 73 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  361-6- Californian 3 (Neckermann, obyčejné dynamo 6V/50W) a motor 361-032067 (Californian 2, VB - pro ministerstvo vnitra. Měl by mít v pravém bloku sloupky na alternátor).    [Jarek]   31.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tento motor?Diky    [FJ]   31.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobry den,z jakeho modelu je tento motor?Diky za info    [FJ]   31.03.2020
Odpověď  Dobry den,z jakeho modelu je tento motor,diky za info    [FJ]   31.03.2020
Odpověď  Dobry den,existovaly motory 361-6-000xxx,muzu takovy mit,ale nezda se me,ta 6 mezi cisly,nikdy jsem o tom neslysel,nevite,jestli neco takoveho delali a jestli to je org.,a co znamena ta 6,dekuji za info...    [Sportka]   23.03.2020
Odpověď  Dobrý deň páni. Poprosím o jednu radu. Kúpil som krásnu 361 tku Road king a teraz som sa dostal k tejto diskusii o výrobných číslach. ja mám výrobné číslo rámu 361179xxx. Vôbec mi to nekorešponduje s formátom výrobných čísiel ktoré tu uvádzate. Môže mi to niekto vysvetliť. V technickom mám uvedený typ 361 road king.    [obo]   23.10.2017
Odpověď  Dakujem Jirko aj Monty, uz mi je to jasne.Prajem vela peknych zazitkov. Veteranom zdar.MV.    [MV]   30.01.2016
Odpověď  Dakujem Jirko. To, ze je motor zapisany v TP pod uradnym nazvom 361, to mi je jasné. Nechapem vsak, preco je na kartroch vyrazene cislo motora 3/4 - 163xxx. Motorka presla KO a STK. Napriek tomu by som rad poznal odpoved na tuto otazku, resp. historiu motorky. MV    [MV]   30.01.2016
Odpověď  Někdo vyměnil blok motoru za nový, který byl z továrny bez čísla. Na Dopravním Inspektorátu mu přidělili a vyrazili číslo .    [Monty]   30.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zde zapis v tp    [Jirka]   30.01.2016
Zobrazeno 10 z celkem 73 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (73) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Panelka-motor po GO


 Ahoj, mám na vás prosbu, potřebuji poradit, složil jsem motor z 250 Panelky (měnil jsem ložiska a vymezoval převodovku-jedna podložka 0,1mm) motor mám složený, ale když dám startovací páku dozadu a startoval bych tak se točí i sekundární kolečko přitom je zařazený neutrál, v čem by mohla být chyba?    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Co: Kuba. Máš pravdu. Čo treba urobiť (okrem montáže tesnenia medzi kartre), aby sa chýbajúca axiálna vôľa dosiahla? Je to hlavný hriadeľ, kde sa vôľa nezvykne vymedzovať resp. zisťovať tak ako na predlohovke. Zaujímalo by ma, ako to riešiť v tomto prípade. Ďakujem.    [MV]   29.03.2020
Odpověď  Vypadá to,že nemáš axiální vůli mezi hlavní hřídelí a výstupním kolečkem.Po dotažení to svírá obě věci k sobě.    [kuba]   19.02.2020
Odpověď  Sešrouboval bych kartery jen s předlohovou a hlavní hřídelí, bez koleček a vidliček.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2020
Odpověď  Tak jsem použil původní vidličky a oba kartery sesadil zase k sobě, vše fungovalo, problém ale nastal když jsem kartery sešrouboval, tak se opět točilo řetězové kolečko ikdyž byl zařazený neutrál :-( když jsem šrouby povolil tak to fungovalo jak má na neutrál se netočilo, nenapadá někoho v čem by mohl být problém?    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2020
Odpověď  Jo kluci vidličky jsem taky měnil za nové (moto Jelínek) zítra to zkusím s těmi původními, díky moc za rady :-)    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2020
Odpověď  Bingo - Petan69. Má pravdu předseda. Mám stejnou zkušenost. Replikové vidličky rozhodně nebrat. Dají se ještě pořídit nové originály. Sice jsou mastný, ale funkční.    [Milan]   04.02.2020
Odpověď  Dávaly se nové REPLIKOVÉ vidličky? Jestli ano, tak mám zkušenost, že se tam nevejdou a převodovka se točí s vekým odporem, nebo vůbec.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2020
Odpověď  A při tom sesazení jsou/byla vlisována i středící pouzdra? Nebo třeba že ložisko kola s nábojem je vlisováno špatně a tak není v ose s hřídelí. U zařazeného neutrálu lze silou řetězové kolečko protočit při zablokované hlavní hřídeli?    [Martin Štindl]   03.02.2020
Odpověď  Tak jsem motor znovu rozpůlil, překontroloval jsem převodovku, kolečka jsou poskládaná správně a vše funguje, při zařazené rychlosti se sekundární kolečko točí, při neutrálu ne, ale jakmile dám kartery k sobě tak se sekundární kolečko točí i při neutrálu :-(    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2020
Odpověď  Zkusit postupně řadit všechny rychlosti a neutrály za současného otáčení kolečka sekundáru. Při zařazeném neutrálu se musí řetězové kolečko sekundáru protočit bez toho že by se s ním zároveň otáčel primár - pokud ho ale ve všech případech unáší silou tak bude něco špatně na převodovce.    [Martin Štindl]   02.02.2020
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zodpovězené téma  

Světlo Jawa


 Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat jestli neznáte někoho kdo renovuje přední světla na Jawu. Hlavně kolik to asi tak stojí? Mám první typ panelky a potřeboval bych kompletní renovaci světla tj. chromování rámečku, nástřik paraboly atd. Byl bych rád za nějaký kontakt.
Předem děkuji    [jawák]   26.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Paraboly dělají i nadále, máš tam i ceník.    [MilanZ]   27.03.2020
Odpověď  Aha, tak se omlouvám, firma Nepokoj je na prodej.    [MilanZ]   27.03.2020
Odpověď  Já jsem přímo z Lanškrouna, ale paraboly posílám do Opočna. http://www.nepokoj.cz. Do týdne hotovo, perfektní domluva a maximální spokojenost.    [MilanZ]   27.03.2020
Odpověď  Přidávám si do seznamu kontaktů, těch nikdy není dost. Díky. :-)    [miskamar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2020
Odpověď  Nechával jsem vakuově pokovovat paraboly v Lanškrouně.
http://www.pokovujeme.kvalitne.cz/    [Martin Štindl]   27.03.2020
Odpověď  Dobrý den, pár let zpátky jsem řešil renovaci paraboly na kejvačku a dostal jsem se k tomuto kontaktu: http://kooperace.preciosa.com/cs/vakuove-pokoveni.html
Stálo to tuším kolem pětistovky, vypadá to dobře a svítí to ještě lépe. Rámeček jsem měl v pohodě...    [miskamar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

kryt retezu ČZ 250/475


 vedel by mi niekto obajsniť pár nejasnosti na tomto kryte na retaz (chcem ho použit na ČZ 250/475) 1.) má byt tak velká díra v zadu na strane od kolesa? 2. ako je uložený kryt vpredu? - normálne je tam taký gumový blok -> na kryte je pren vytvorené plechové ložko. tu je ale pribodovaný držiak so závitom (na druhej polke je to urvaté).    [RastoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  návod říká 132 článků    [meela]   22.03.2020
Odpověď  Nechci zakládat nové vlákno,tak bych se zeptal tady. Neví někdo KOLIK ČLÁNKŮ má ŘETĚZ na ČZ 475? V katalogu náhradních dílů to nemám a na internetu jsem zmínku nenašel. Potřebuju ho koupit a všude mají 130 článků a to si jsem tak nějak jistý vzhledem k délce kyvky a velikosti rozet, že to bude krátké. Díky    [Vojta]   22.03.2020
Odpověď  Ano, přesně tak. Starší 477 měly otevřený kryt, "korýtko" a exportní, a všechny novější používaly takový uzavřený, vyrobený zřejmě z výlisků 450/470-    [MOnty]   04.03.2020
Odpověď  175/477 ????    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.03.2020
Odpověď  Je to na 100% kryt na typ 175/477 - novější ročníky (samozřejmě také na 125/476 a traily 481 a 482)    [meela]   04.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto2    [Daviiido] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, rád bych navázal na toto téma. Mám kryt řetězu, o kterém jsem se domníval, že je z ČZ 470/475 akorát s kutilsky zvětšenou dírou za rozetou.
Avšak od této myšlenky mě odvádějí chybějící držáky gumových dorazů ke karterům a držáky pro gumovou rozpěrnou kostku - místo nich tam jsou šroubky. Kryt řetězu vypadá originálně bez nějakých dodatečných úprav. Dokázal by někdo prosím určit, z jaké ČZ tento kryt řetězu je? Děkuji.    [Daviiido] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Různé kryty řetězů na čz- sport -
Do jakého období patří ?    [radekb] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2016
Odpověď  Je to sice stará diskuse, ale přidám nějaké info. Kryt na obrázku není - NENÍ na ČZ 125-175-250 Sport řady 473-470-475. Napsuje ani na motocykly 250/471 a 350/472!!!
Šroubek i svár (takový ten humpolácký) jsou na tomto typu krytu řetězu originál!!!!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.05.2016
Odpověď  [vwkafer] vwy ste ale hlava pane Wachmaister. Votevřená, jen do ní nas..t    [vwbrouk]   02.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (18) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zadní tlumiče jawa, kývačka panelka


 Zdravím, potřeboval bych trochu poradit s rozebráním zadních tlumičů na jawa, chci vyměnit slavíky a nevím jak vyndat pístnice. Máte někdo návod? Byl bych moc rád za nějaký nákres či foto, děkuji    [martin.grifRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.05.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahojte, repasuji 354 1962 a mám to úplně stejně. Každý tlumič jinak. Nicméně před rozborkou funkčnost obou velmi slušná. Jestli někdo v historii tlumič měnil, nebo že by ve výrobě dávali co měli (což se mi nezdá), se už nedozvíme :-).    [Martik93Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.03.2020
Odpověď  Tak úplně stejné vnitřky mám na rozebraných tlumičích také. Každý jiný a oba sundané z jawy 350 rok 1961. DOufám že jsou použitelné takhle v páru také. Tlumiče jsem sestavil, dal nový gumový kroužek a slavíka, ale mám pocit že to moc netlumí. Vytáhnout jdou oba snadno a zatlačit také. Máte někdo nápad kde by mohla být chyba?    [KobletRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.08.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, kompletuji zadní tlumiče 353 a našel jsem rozdílné vnitřky=spodní část.Zdá se mi, že funkčně jsou odlišné, ale rozměrově totožné. Ten s kulatou podložkou byl na rámu 559/1965, ten druhý 353/1961. Dají se zaměnit jen spodky(na oba tlumiče stejně)? Děkuji    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.05.2015
Odpověď  Dík, tak to konečně někdo začal vyrábět, já to naposledy sháněl cca před 2 roky a to nikdo nedělal a neprodával. takto je super.    [HonzaBK]   23.10.2014
Odpověď  Tady ho prodávají: http://www.motoveterandily.cz/g2768.Teflonov%FD+kl uzn%FD+krou%9Eek+na+Chromovanou+misku+zadn%EDho+tl umi%E8e.html    [felix]   22.10.2014
Odpověď  jj ta nějak vypadá a je tam natažen dost silou    [HonzaBK]   22.10.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ten kluzný kroužek si mám v řezu představit asi takto?    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2014
Odpověď  Moc děkuji, perfektní vysvětlení!Jako doraz maximálního odpružení asi stačí (pokud není replika) jakýkoliv vhodný gumový kroužek tl.2-3 mm.Při mojí váze to bude potřeba.    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2014
Odpověď  Honza byl rychlejší :-)    [Vilda]   22.10.2014
Odpověď  Dadajan: Ta guma tam samozřejmě patří, originál byla vyšší, je to doraz při maximálním propružení, jinak by matice pístu narážela přímo do hliníku. Kroužek, který máš označen jako "ten není" je z plastu a je nasazen vně chromovaného krytu v jeho drážce. Slouží k vymezení vůle mezi vnitřním a vnějším krytem, aby o sebe nedřely a nešoupal se chrom.    [Vilda]   22.10.2014
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a kam byli urcene?    [Honza]   15.06.2006

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 318 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Martik, dej jí technicky do původního stavu a hoď na ní barvu jakou měl tatík. O nic nejde, naopak. Budeš ji mít v barvě jako on a o to tu kráčí... o vzpomínku. Jinak nic neřeš. Kývaček podle šablony je milion. A když jí dáš ten "epesní" kšiltík na světlo, tak bude super. Můj tatík si ve dvaceti postavil solo BMW R 12 s brašnami z Harleye, nechal ušít jednosic s třásněmi, tmavě modrou barvu s ručně udělanými zlatými linkami, chromovaným kšiltíkem na světle(!), kratším úzkým blatníkem kopírujícím kolo a přišroubovaným emblémem atd. No, prostě z dnešního pohledu zarytého puristy hrůza, ale kéž bych jí měl. Vypadala úžasně a taky tak jela... Srát na konvence, tak to kdysi mladí chtěli. Dnes si každý může vybrat nový motocykl podle svého vkusu a peněženky. -:(    [J]   21.03.2020
Odpověď  rekl bych ze na 99 procent se varianta modro seda v tomhle roce nedelala    [free]   21.03.2020
Odpověď  Děkuji za reakce. Ve všem máte pravdu a já to vím. Nehodlám dělat z motocyklu z roku 62 ročník starší. Špatně jsem se vyjádřil. Chci udělat pouze barevnou variantu šedo modrá s chromovanou nádrží. Právě mi šlo jen o to zdali v roce 62 mohla mít pravděpodobně jedna z posledních kývaček níže uvedené věci. O zadním světle jsem si to myslel, o hrazdě taky, jen jsem myslel, zdali třeba na posledních kývačkách už nebyla lavice, právě proto, abych nic nebastlil. Jak budu na druhém pc, kde mám ještě další fotky té kývačky, kterou jsem před pár lety pořídil, tak to sem dám.
Děkuji M.    [Martik93] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2020
Odpověď  martik to ses trochu sekl rok 62 uz ma zavreny sani doutniky misto rybyn spinacku v masce jina nadrz a spoustu dalsich zmen prakicky uz to je dost odlisna motorka.ta dobova foto je klasicka kejva s doutnikama spinackou v nadrzi atd
takze bud postavis poctivej rok 62 stim ze to bude odpovidat nebo to prebastlis na rybinovou kejvu ale pak musis sehnat polovinu dilu jinych nez mas na tom 62 roce
rozdily jsou k nastudovani zde
http://jawarmaniak.wz.cz/technika/odlisnosti_kajvacka.html    [free]   21.03.2020
Odpověď  A to na prvni fotce je kyvacka, i podle krytu náhonu tachometru-panelka nema na rámu ze predu závity, takze musi mit držák náhonu chycenej za horní sroub drzaku motoru, coz je na fotce videt, ze nema.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2020
Odpověď  No v roce 1962 se objevily prvni panelky 354/06, jeste na kyvackovych kolech. Sam mam takovou, taky sedomodrou. Na tech uz byla lavice. Na prvni fotce se ale zda, ze to je jeste kyvacka, i na fotce to vypada, ze sedlo je kytara. Na kyvacky se lavice nedavala, protoze lavice se zamyka ma zamek, ktery na kyvackovym rámu nebyl, zato mely vlastni zamek kastliky. Na panelce se zamykalo sedlo a kastliky byly na pruznej plisek. Casto se pozdeji kastliky měnily za panelkovy, nebot puvodni byly prozrany (hlavne ten od baterky), klidne pak nekdo prohodil i sedlo (taky docela casto prorezlo). Hrazda je beznej dobovej tuning, byl dost popularni. Svetlo je z cezety    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě druhé foto    [Martik93] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj přátelé,
pracuji na 354, aby vypadala jako měl můj tatík - šedomodrá. Jeho se už bohužel dnes na nic nezeptám. Dle info od mamky ji kupoval jako novou. Údajně byla na export, ale měla nějaké lehké poškození, tak ji dali do prodeje u nás. Můj dotaz však zní. Koupil jsem 354 ročník 1962 viz foto. Jde mi o tři rozdíly, které se mi nezdají. 1. mohla se již montovat lavice, 2. zadní světlo mi připadá jako ze sportky a za 3. řidítka s hrazdou jsou asi rovněž ze sportky? viz druhé foto.
Všem díky za info M.    [Martik93Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2020
Odpověď  Rybiny obecně jen s otevřeným sáním a končily cca 1958-59 s tzv. chobotem    [jawik]   03.08.2018
Odpověď  Na 1956 doutníky jasně nepatří.
Navíc tato motorka je jasně vylepšovaná, hrazdový řídítka, blinkrym zadní lampa, přední světlo...... tak klidně i výfuky dal někdo novější.    [MOnty]   03.08.2018
Zobrazeno 10 z celkem 318 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (318) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kývačka s hlinikovým motorem


 Hledám informace ke kývačce 353,výrobní číslo rámu 353000104 s motorem o č.-353-S-000104. Motor celohliník s dvěmi svíčkami.    [Mira250Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 33 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  To číslování by mělo být v pořádku, nebude se jednat se o výrobní číslo ale o označení součásti. V katalogu to asi nebude dohledatelné protože levý a pravý karter je většinou označen dohromady jako "motorová skříň" a karter samotně nešel objednat.    [Martin Štindl]   21.03.2020
Odpověď  Ještě k identifikaci
kartry jsou spárované pod č.4384, ale každý je jiný!
Výrobní číslo u sekundáru je 353.11.279, druhý ma číslo .353.11.261    [Mira250Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  č.na válci    [Mira250Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  motor mám už smontovaný, po GO. Ale ta čísla jsem trošku zvětšil...
Na válci je 27.353.13.801 znak 4331.2 a na hlavě
je 353.13.810 znak 4331.2    [Mira250Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2020
Odpověď  nemas na ty hlave nebo valci vyrazeny naky udaje? na svedu je vyrazeny s 553 tady pokud by to bylo tovarni by to mohlo byt taky nejak ty dily musely rozlisovat pri vyrobe to co je na foto jsou cisla odlitku z toho nevim zda se da neco zjistit skus to blejsknout z obou stran na svetle bez blesku    [free]   07.03.2020
Odpověď  V mládí něco podobného občas stavěli kluci doma i ve Svazarmu, přikláním se ke skládačce z různých motorek.    [vintera]   06.03.2020
Odpověď  Nevíte, existuje dodatek katalogu náhradních dílů k SuperSportům 559/03 a 353/07?    [Jarek]   06.03.2020
Odpověď  No však to tvrdím taky :-)    [meela]   06.03.2020
Odpověď  Meela:je to 353/08 a nie superšport.rám má mať oko na side a nádrž bez Cz a bez krúžku.sedacka na panty.v prototypovou knihe asi tiež nezistí nič.    [Jumbo]   06.03.2020
Odpověď  Meela: Maska se spínačkou jde taky vyměnit. Kdyby to byl stroj dovezený z USA a ne z Polska, kde to ojezdili stejně jak u nás, tak by to trochu "nabouralo" kapitolu o Super Sportech. Ale i tak je to vzácný stroj oproti klasické 353.    [Jarek]   06.03.2020
Zobrazeno 10 z celkem 33 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (33) 
Zodpovězené téma  

výfuky panelka


 Ahoj máte někdo zkušenosti s RV výfuky? Co jsem se tak díval, tak celá sada s koleny vyjde levněji o 1200kč než u Hadrávka… Od Hadrávka mám na péráku a spokojenost...Pak jsem se díval i na turky. Jeden prodejce mi říkal, že se snaží brát lepší kusy a když se odloupne chrom tak na základě reklamace vymění, nebo vrátí peníze, ale obecně se prý zlepšily. Nemáte někdo fotku RV výfuku a turků na motorce?
Předem moc díky    [jarek]   01.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravím, bral jsem od RV výfuky na kývačku 350/354 kolena a rybiny. Vypadají fakt pěkně, sedli na moto v poho. Zatím nevím jak zvuk (moto v renovaci).    [Blažek Jan]   16.03.2020
Odpověď  To je možný, buyaky se mi zdají tišší    [Adam]   02.03.2020
Odpověď  Hadrávka poznáš po zvuku na dálku, má drnčivý zvuk oproti hlubokému origoši.
Vím, že měli svoji replikovou vložku tak snad proto? nebo možná i tenčí stěna?    [Jan]   02.03.2020
Odpověď  tož 1200kč možná moc není, ale tam dáš litr tam dáš stovku a máš prašule zas na jiné díly..takže RV výfuky přímá zkušenost nikdo? Ale i tak díky aspoň něco    [jarek]   02.03.2020
Odpověď  rv jsem slisel ze sou stejne kvalitni jako hadravek . turci sou z slabsiho plechu a maj jinej horsi zvuk    [free]   02.03.2020
Odpověď  A stojí to za to možný riziko ušetřených 1.200? Osvědčené Hadrávky a Buyaky drží léta letoucí. Nevím jakou vypovídající hodnotu má mít nějaká fotka. Ale na nějakou lítačku bych i toho turka možná zkusil a vrácení peněz moc nevěřím. Třeba doutníky od Buyaka se mi "zdají" bytelnější, ale mám i Hadrávky.    [Adam]   01.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

Perak cislo ramu


 Dobry den prosim vas cislo ramu som nenašiel nikde len na krku na L strane 10339 viete mi poradiť prečo
Ďakujem    [Peter]   15.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  treba zbrojovky nekdtere tam to cislo maj na krku je zakryte nadrzi mam to taky tak probiralo se to tu v sekci perak tam si to najdi    [free]   16.03.2020
Odpověď  A prečo sa ptáš v sekcii kývaček.    [Adam]   16.03.2020
Odpověď  no prečo, buď tam číslo je a nebylo nalezeno nebo ho ten rám z neznámých důvodů nemá. Ale to číslo na krku s největší pravděpodobností nic neznamená, má ho většina rámů a je odlišné od výrobního čísla    [meela]   15.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

prepinac na riditkach 3 kontakt vs 4 kontakt


 prosim o info, jaky je rozdil v pouziti prepinace na riditkach ( v chromu, obal jak na vsech kyvackach napr) s tremi kontakty a ctyrmi kontakty. diky    [berni]   11.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  na číze Téčku mám přepínač jiný, Céčko tak moc neznám...na jiných kývačkách mám jen tři kontakty...proto ten dotaz...takže kývačka se spínačkou na nádrži přepínač jen se třemi kontakty? budu muset vyštrachat jiný...a ještě dotaz... nemá být na straně u tlačítka klaksonu na tom plíšku přiletován i kontakt z pravé strany? je tam zbytek po cínu ale drátek žádný...z druhé strany je proletován plíšek s jedním z kontaktů...    [berni]   11.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  jde o tento vnitřek    [berni]   11.03.2020
Odpověď  to je klasickej perak nebo 150 C ten 4 tej je klakson    [free]   11.03.2020
Odpověď  přepínač blinkrů má tři kontakty, ale taky tři polohy    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  jestli jsem tě pochopil tak rozdíl není žádný, 4. kontakt je na klakson. Když tam není tak je drát prostrčený skrz přepínač na druhou stranu kde je tlačítko a chycený pod šroubkem.    [meela]   11.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Špatný sklon výfukových kolen po dotažení matice ve válci


 Zdravím,
po dotažení výfukových kolen maticí ve válci mám sklon konců kolen spíš k zemi, než aby se dali nasadit doutníky. Je tento stav normální, nebo mám špatná kolena.
Abych spasoval doutník a koleno, musím mít povolený koleno u válce a pak dotahovat s tím, že nebude přesně pasovat celou styčnou plochou ve válci.
Mám koupené plechové těsnění. Nevím jestli ho vložit přímo pod matici a nebo strčit do válce a pak dotáhnout.
Jaké máte zkušenosti s tímto problémem?
Ještě mám problém s gumama na kastlíky. Staré jsem tam měl a zavřel jsem krásně kastlíky a při osazení novými gumama kastlík nezavřu. Jsou jakoby širší.
Moc děkuji za informace.    [1emilioRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zase silikon, i hliník ti to asi neudrží a bude ti to prskat olej. Kup si kamnářskou šňůru, používám ji roky i na spoj s doutníky.    [.]   06.03.2020
Odpověď  Dobře, díky..motor jsem měl povolený a snažil se páčit, tam kam mě sklon pustí..ale popravdě řečeno, byli to opravdu milimetry, ale na tu páku to může být i 1cm..
černý silikon nemám..a zkusím tedy dát hliníkové těsnění a dotáhnout tak, aby se roztemovalo a utesnilo případné mezery..
budu zajíždět motor a dělám kompletní renovaci, tak se uvidí, co po pár set km ještě dopilovat..je fakt, že se muselo měnit skoro vše a bohužel ne za originální díly a ne ke všemu mám důvěru...    [1emilio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2020
Odpověď  Musíš tomu trochu pomoct. Povolit a pohnout s motorem v rámu, každý milimetr hodně pomůže. I s válcem se dá trocu pootočit. Uchytit výfuky a dát kolena a lehce dotáhnout na valce. Nepoužít origo těsnění ale dej tam černýho silikonu. Ikdyž nebude osazení kolena nepřesno sedět na přírubu válce nebude to týct.    [ZČ.]   06.03.2020
Odpověď  Kolena jsou minimálně z roku 1990. Pochybuji, že se kupovali repliky..je možnost, že byli koupený na jiný typ motorky..    [1emilio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2020
Odpověď  Většinou bývají špatný kolena.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2020
Odpověď  Týká se to Jawa Sport 590..    [1emilio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
 Strana 1/280 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 6.4.2019)
Nezodpovězené téma 

ČZ 125/175 453/450 DE LUXE přepis na 175


 Zdravím mám ČZ 125 453 s motorek 175/450 chci udělat veteránské SPZ bude s țím problém?Dá se to vyřešit?
Díky za info.    [Jan]   06.03.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Proč tam sakra nedořazuje druhej kvalt


 Lidičky mám takový nemilý problém který přímo souvisí s nadpisem nedořazuje mi na Jawa 350/354 druhej kval ale jinak tam jdou všechny nádherně. Motor mám celej po GO vidličky, pružinky a podobný blbosti tam jsou nové. Pomalu mě to začíná srát tak se vás táži nevíte co s tím krámem může být?    [Burian]   05.03.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Zapalovací svíčka


 jaká má být zapalovací svíčka pro jawa 175/502(skutr)Někdo říká že dlouhé šroubení někdo že to je jedno (krátké i dlouhé)U dlouhého prý jde motor lépe.Ví někdo jak to je kdo má skutra a jakou svíčku používá.Díky.    [RudolfRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Valec 354/04 VS valec 354/06


 Zdravím Vás priatelia. Mám na Vás prosbu. Ako bezpečne rozoznám valec z Kyvačky 354/04 a prvej Panelky 354/06? Kúpil som motor a naisto viem, že nie sú z Panelky 360. V knihe od Dočkala sa píše, že: "Na motore 354/06 (prvý panelkový) sa vzhľadove nezmenilo nič. Výkon na 18 k sa dosiahol úpravou rozvodových kanálov". Čo ja ako laik neviem posúdiť. Preto prosím o radu. Vie to niekto? Vopred ďakujem. MV.    [MV]   03.01.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Prosím o info o Jawě 250/559 exportní typ pro Nizozemí/Holandsko


 Prosím o info o Jawě 250/559 exportní typ pro Nizozemí/Holandsko. Koupil jsem takovou v rozebraném stavu rok 73 . Ale nejsem si jistý jestli ty díly patří na exportní typ pro Nizozemí. Proto prosím o fotografii.
Mám na ní: 16ky kola, nádrž se šroubovanými boky, horní masku z poslední kývačky s panelkovým rámečkem světla , řídítka s hrazdou, hranatý přední blatník.
Také bych chtěl vidět výrobní štítek v Nizozemštině ( prosím o foto s překrytými udaji o vaší motorce ).
Na netu jsem hledal spoustu hodin ale nic jsem nenašel, neporadily mi v Jawě v Týnci ani v muzeích.    [budlaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Ćep zadní kyvné vidlice - přípravek


 Dobrý den pánové,

neválí se Vám někomu v garáži zbytečný vytlačovák čepu zadní kyvné vidlice. Koupil bych ho.
Díky

Franta    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.11.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Kde koupit kvalitní tažné na PAV na 19" kola???


 Ahoj, máte prosím někdo tip kde koupit tažné zařízení na PAV na Jawu Sport na 19" kola? Jde o to aby samozřejmě sedělo, mělo stejné placaté úchyty jako originální tažné a stejný držák na zásuvku jako originál. Nejlépe osobní zkušenost, kdo to také řešil. Různé e-shopy mají divné foto a nepoznám zda jde o kvalitu... samozřejmě kdyby měl někdo originální původní nejlépe 2ks tak beru hned...mám jedno originální na 16" které nepotřebuji... děkuji    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Repase tacho smolik


 Cau,
Kdo me dobre zrepasuje tacho smolika? Za normalni penize...diky    [Petr]   03.11.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Převodovka 175/356 - 250/455


 V meziačase se bavím chystáním si generálek na zimu. Včera jsem seskládal převodovky co mám doma na malou kývačku. Nějak nechápu, navyknutý z péráka, 353 a tak že je všechno stejné,..mám na ponku asi 4-5 typů a druhů převodovek na malou kývačku. Jak to skládat? Kolečka mají průměr jiný až o 0,5mm. Některé mají jen kulaté díry pro kolíky co do mnich zapadají, některé mají oválné díry. Co je novější, co patří do 355, co do 455 a jak se pozná třeba skůtr?
Je na to nějaký klíč k určování????

Děkuji    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Lanka u Kývačky


 Dobrý den.
Může někdo vložit fotku,jak jsou vedeny lanka u Kývačky?
Děkuji    [renatik]   13.08.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

nádrž Jawa/ČZ 175/356


 Zdravím,
mám prosbu - nemáte náhodou někdo kotované linkování a pozici barvy na nádrži na Jawa/ČZ 175/356?

Děkuji

franta    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.08.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Seznam šroubů jawa-cz 175/356 rok 1959


 Dobrý den,chtěl jsem se zeptat zda někdo nemáte kompletní seznam všech šroubů, matek a podložek včetně rozměrů a kusů. Předem moc děkuji za odpověď    [Tomáš]   07.07.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa 250, 592 elektroschema


 Ahoj všem, sháním elektroschema na 250, 592, r.v.1974 s regulátorem napětí a mínusovým kostřením.díky za případné info    [martingreyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Californian IV - kudy vést el.kabely k dynamu?


 Zdravím,byl by někdo ochotný mi vyfotit kudy přesně vede ten svazek shora po rámu k motoru??? Byl bych moc vděčný.Bije se mi to s filtrem,někdo to přede mnou dal špatně. Je ale třeba sundat pravý plechový kryt. Filtr mám plastový jako má např.panelka,moc díky Márty    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.07.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Výfuk Pionýr


 Zdravím, nevíte, jak jsou uchycené závity na uchycení kolena výfuku v hlavě? Jeden se mi zalomil a nevím, jak ho dostat ven.    [Adam]   06.04.2019
   Přidat odpověď 

 Strana 1/280 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006