MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302202 příspěvků |7310 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 66 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Panelka) 15.10.2019 03:38  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a k....   15.06.2006 / 310
    Čz 175/250 sport na 19kolech !!!   07.08.2009 / 204
    barva   11.03.2012 / 191
    Detaily Jawa 250/590 sport 1967   20.05.2018 / 173
    ČZ 175/470 SPORT 1962   01.01.2012 / 166
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 4139      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 14 / 241      Příspěvků Příspěvků: 38270
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/276 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Panelka-ložisko


 Zdravím, dělám GO na 3 ložiskovém motoru z Jawy 250/559, na klice jsou ložiska 6305, ale jedno z nich je 6305 N s drážkou (viz obrázek), budu dávat ložiska nová, ale nevím, zda tam zrovna toto ložisko s drážkou musí být nebo by stačilo obyč bez drážky. V karteru bylo nalisované bez zajištění např segrovkou za tuto drážku. Díky za rady.    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  a to má označení NJ 305 C3.    [vintera]   14.10.2019
Odpověď  ... a na jednu stranu se dává rozebíratelné.    [xhamsterr]   14.10.2019
Odpověď  Na kliku se dávají ložiska s větší vůlí označená 6305 C3    [vintera]   13.10.2019
Odpověď  Ok díky ;-)    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.10.2019
Odpověď  drážka tam nemá smysl. Prostě nekdo za bolševika ve fabrice nafasoval todle, tak to tam dal. Klidně dejte normální.    [MOnty]   10.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

Nový typ převodovky


 Prosím je tu někde popis té nové převodovky do panelky a do kývačky s těma zubovýma spojkama a kde se dá objednat a co vše se musí koupit? Nemůžu nic najít i když vím že to tu bylo v diskuzi. Díky    [HonzaBK]   14.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Je to toto?
https://www.motojelinek.cz/Prevodovka-634-komplet-upravena-pro-Kyv-Panel-d3959.htm
Kulisa řazení a vodicí tyčka vidliček může zůstat původní.
Ještě ji nabízeli u MVD(MotoVeteranDily Rožnov p. Radhoštěm) ale už ji v nabídce nemají
http://www.mvdily.cz/prevodovka-jawa-250-350-kompletni    [Martin Štindl]   14.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 250/353 Pulbuben 1955 NÁDRŽ


 Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda se na pulbubnovou kývačku montovala nádrž klasická, s dírou na ampérmetr, se znakem Jawa ČZ a bez středového prolisu jak se montovala na všechny kývačky, nebo tam byla nádrž jen s nápisem Jawa a s kolečkem a se středovým prolisem, nebo tam byla nádrž se znakem Jawa ČZ a se středovým prolisem ? ( Ten prolis, to je takový ten středový pás, co měly panelky a pár kyvackovych nádrží to taky mělo, ale to jsou vyjímky) děkuji za rady.    [jena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Však podle fotek na těch stránkách je jasný,že první nádrž má samozřejmě znak jawa/čz,je bez prolisu atd.Tyto nádrže jsou do roku cca 1959.Značení Jawa/ČZ je od roku 1954-59.    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2019
Odpověď  Tyto stránky znám, ale tam se nic o těch nádržích s prolisem,nebo s kolečkem ve znaku nepíše, ale ptám s z toho důvodu, že když se pulbubny vyráběly, tak podnik se ještě jmenoval Jawa a až později byl přejmenován na Jawa ČZ.    [jena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2019
Odpověď  více zde: http://jawarmaniak.wz.cz/technika/odlisnosti_kajvacka.html    [Pavel]   06.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Premaľovaná pôvodná farba na ČZ 175/470


 Dobrý deň, chcem sa opýtať ako najlepšie odstrániť vrchný náter na plechoch motorky, ktorá bola pretretá nejakou syntetikou so štetcom a pri tom zachrániť pôvodný lak pod ňou? Je to možné? Ďakujem.    [PaloSK]   08.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Áno, je to možné. Aceton. Návody tady najdeš.    [Jawik]   08.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Detaily Jawa 250/590 sport 1967


 Ahoj všem, jsem daty nový, ale mám starou motorku ;-) Jde o mou Jawu 250/590 sport 1967 s původními platnými doklady. Dávám jí po x letech do co nejvíce původního stavu a snažím se zatím vše bez replik. Je kompletní, ale chybí mi nějaké drobnosti a informace o detailech. Zkusím napsat v bodech co mě zajímá a jestli mi někdo znalý pomůže poradit.

1. Páčky bez kuliček jsou stejné jako na pionýra nebo nepasují? Chci koupit originální původní
2. Jak nýtujete zadní madlo?
3. Šroubek přepínače světel a horního dílu masky půlkulatý šroubek jako držák SPZ nebo kulatý placatý?
4. Dají se někde koupit lanka spojky a při.brzdy se šroubením u řídítek jako originální? Je tam závitová vložka v řidítkách
5. Zadní stupačky mám české repliky s závlačkou plechovou, ale původní mám s klasickou závlačkou..co je správně?
6. Ještě mě určitě něco napadne postupně, tak dopíšu
7. Nádrž a sedlo už mám jiné, vím že tam nepatří

Dále sháním teda páčky bez kuliček, víko filtr boxu a plech jistící, levý držák stupačky (trubku) a nějaké původní šroubky M6 a M8 vhodné na pozink, nechci repliky...    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 173 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Záda také dost cítím....ní a nabíječek z Lidlu není nikdy dost ;-) přikoupil jsem i CTEK, která má teplotní kompenzaci...    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.10.2019
Odpověď  Může být, ale záda a kolena bolí, než zazimuju udělal jsem si radost novou nabíječkou z Lidlu a jsem příjemě překvapen a nechám teda něco v pohotovosti, kdyby se dalo ...    [Jawik]   06.10.2019
Odpověď  Věřím, že bude ještě pěkný podzim na projížďky ;-)    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.10.2019
Odpověď  Taky jsem dal přednost funkčností před jakousi autentičnosti ve vedení bowdenů. Vyjedeme ještě letos než napadnou sračky? Já skončil a už budu raději zazimovávat.    [Jawik]   06.10.2019
Odpověď  Tak to jsme rádi ... .    [xhamsterr]   05.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Už jen výfuky...    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sice se zima pomalu blíží, ale snad už brzy vyjedu.. elektrika hotová, teď už jen výfuky, nádrž a jedu na STK..    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem trochu pokročil...lanka byly oříšek, ale nejlepší funkčnosti jsem dosáhl dát bowdeny do prostřední díry s vést za klaksonem ;-)    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Odpověď  Jezdit s jakousi napodobeninou značky se muže dle zákona šeredně prodražt a ty případy jsou, doporučuji nastudovat.
Když už bych si nechal dělat na přání europlachtu tak bych vyšel třeba ze tvaru znaků původní spz a případně něco doplnit do jejich povinného počtu. Ale to pro někoho nebude za ty peníze moc originální.
Kdysi za starých spz jsem dostal místo ztracené "XY 12-34" novou "XYZ 12-34" podobně jako nedávno při přepisu Jawy 50/550 byla stará spz tvaru "AB 12-34", ale pro duplicitu s jiným vozidlem úřadem opravena na "AB01234" a patřičně domalována na starém formátu spz.    [jawik]   10.08.2019
Zobrazeno 10 z celkem 173 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (173) 
Zodpovězené téma  

Svicka


 Zdravim,mam dotaz, jestli mohu do Jawy 250/592 pouzit zapalovaci svicku Pal 14-5. Diky za radu.    [Tomas]   30.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji všem za odpověď.    [Tomas]   05.10.2019
Odpověď  Svíčka 5 je opravdu dost teplá na panelku, lepší je do zetky. Ale záleží také jak a kdy se s motorkou jezdí, v jakém je stavu a jak seřízená. Pokud se v minulosti jezdívalo na vyběhaném motoru s bohatší směsí 3 km do práce v každém počasí, tak 5 byla vhodná, zvláště v mrazu. Za jiných okolností je 5 nevhodná. Ale mám je schované, a když něco neseřízeného špatně chytá, tak 5 je na vyzkoušení dobrá.
Na ježdění dnešní N15C je tak akorát.
K použití odrušených svíček (R) je třeba přistupovat tehdy, pokud není odrušená fajfka. U bateriových zapalování to až tak nevadí, ale u starých magnet použití odrušené svíčky i fajfky přetěžuje cívku až k jejímu konci.    [vintera]   01.10.2019
Odpověď  přesně tak jak je napsáno o 2 příspěvky níže, 5ka je moc teplá, takže určitě bych na ni nejezdil.    [HonzaBK]   01.10.2019
Odpověď  Jezdím ve všem N15C,a žádnej problém.    [Monty]   30.09.2019
Odpověď  Pro panelku je katalogem a uváděna svíčka 14-8R(odrušená) a manuálem zase 14-7RZ(odrušená určená pro dvoutakty). Svíčka značení 14-5(dnešní ekvivalent Brisk N19) je příliš "teplá" a pro motor panelky není vhodná, volil bych spíše N15C(14-8) popř. i N14C(14-9) na letní období.    [Martin Štindl]   30.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

jawa 250 kývačka


 potřebuju pomoct nevim kde sehnat blinkry moto je vyvozní tym stítek ma v angličtine a moto ma kralovsky modrou barvu    [fkarnikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Na kývačce kromě možná nějaké echt vývozní rarity (štítek ještě nic neznamená, protože dávali co byly skladem) blikny nebyly a ty na fotce, které nevypadají zle budeš horko těžko po burzách hledat.    [Jawik]   29.09.2019
Odpověď  Dej ta co tam patří ... .    [xhamsterrr]   29.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jikov 2926SD


 Zdar chlapi, potřebuju vaši radu, pořídil jsem karburátor Jikov 2926SD-2769 a na sytiči, kde by měla být malá dírka je šroubek (viz foto) a nevím, zda tam patří nebo ne.    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Účel otvoru tedy nikdo neobjasnil a nebude tedy důležitý pro funkci    [Jawik]   24.09.2019
Odpověď  Šroubek jsem vyndal a vše funguje, za studena na sytič bez plynu a chytne na první šlápnutí :-)    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.09.2019
Odpověď  Tak jak to dopadlo?    [Jawik]   24.09.2019
Odpověď  Prostě dírku nějaký lidový umělec jen zacpal, co funguje nechal bych tak. Se starty na sytič nemám rovněž žádný problém.    [Jawik]   18.09.2019
Odpověď  Dnes jsem ho zkusil na svou Panelku namontovat, místo karburátoru ze sportky, který tam byl původně a studený start se sytičem chytla na první šlápnutí, zkusím šroubek vyndat a uvidím co to s tím provede.    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2019
Odpověď  Nemám ten karburátor nijak extra nastudovaný, ale zjara jsem si dopisoval s jedním kolegou co měl potíž se sytičem a prohlídkou panelky a zásob pod ponkem jsem zjistil, že mám dokonce 2 karburátory s dírkou a 2 bez. Jak dopadl kolega netuším, jako obvykle se tady vyřešení nedozvíme. Šroubek tam asi nepatříl, dírka slouží k odvzdušnění komory sytiče???    [Jawik]   18.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 590


 Zdravím všechny, mám Jawu typ 590 na 19" kolech s anglickým štítkem a čísla rámu a motoru začínají číslicí 559.Na sportkách začínají čísla 590 -.Můžete mi někdo vsvětlit jak to je ?

Díky    [domazlickyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit dokumentOdpověď  .    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  1966 cast Jawa/CZ ceniku.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2019
Zobrazit dokumentOdpověď  V roce 1966 ji v US nabizeli za 535 USD. Model 590 Swedish headlight.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2019
Odpověď  Mám doloženo více jak 5 motorek Jawa 590 Sport s doklady , rámem i motorem 559. Mám také jednu takovou doma. Doklady jsou dokonce přeškrtané, původně natištěné pro z 353 1955!!!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.09.2019
Odpověď  Měl jsem kdysi od souseda sportku a také měla motor i v TP předtištěno 559, přeškrtnuto, opraveno na 590. Na štítku byl typ 590 vyražen.    [vintera]   15.09.2019
Odpověď  Dnes už je možno vymýšlet konspirační příběhy. Různě doškrtaných TP existuje plno a dřív v tom nikdo nehledal nic zvláštního. V inzercích se důležitě zdůrazňují "exportní rarity" s cizojazyčními štítky a každý ví, že třeba "dávali co bylo skladem".    [Jawik]   15.09.2019
Odpověď  Myslím si, že by to klidně mohlo být...je to rok 65, první sportky, tudíž zůstaly rámy a motory předražené 559 a štítek je také netypický...doplnily jen čísla a hotovo... viděl jsem i originální doklady z roku 65 a typ 559 a preškrklé na 590 v popisu... neměli ještě předtištěné doklady 590, ale motorky už hotové    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.09.2019
Zobrazit dokumentOdpověď  Uplne stejny pripad. Original stitek 590/01 motor je 559. I na VIN stitku to je krasne citelne. Rok na dynamu 64. Motorka dovezena z Texas, US    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2019
Odpověď  za totálního bastarda dobrá cena. Leda jestli to bylo na papírech.    [Kosta]   16.09.2013
Odpověď  http://aukro.cz/jawa-250-typ-590-sport-i3527875220 .html    [kaekk]   15.09.2013
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (21) 
Zodpovězené téma  

Nabouraný rám 559


 Ahoj všem.
Mám panelku 559 s platnými doklady, ale zjistil jsem průser, a to, že rám je nabouraný a přední kolo je značně vyosené. Potřebuje tedy výměnu. Myslím že zabývat se s rovnáním by byla stráta času s nejistým výsledkem.

Mám k dispozici panelkový rám s číslem *N353-xxxxx*. Koupil jsem ho s motorkou bez papírů, avšak doklad o vyřazení z evidence nemám.

Moje možnosti jsou:

1) nechat orig. ražené číslo N353-xxxxx a snažit se to zlegalizovat. Pomůže mi nějak, že je to zrovna náhradní díl- N353, nebo je to to samé jako bych se snažil zlegalizovat rám s číslem 559?

2)výrobní číslo vyvařit, přebrousit a vyrazit nové. Trošku prasečina, a také se bojím že na to někdo přijde když už si na STK fotili původní číslo na bouraném rámu. (přecijen dokonale stejné raznice asi neseženu)

A teď babo raď...Díks    [Harry]   08.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Taky mám v plánu výměnu rámu.psal jsem do jawy a jde to.chci z 353 udělat 354.rám bude původní 354,změní se v tp+výměna motoru.    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2019
Odpověď  Díky, zkusim tam ještě zajít a líp se na to zeptat. Jenom ta jedna číslice na rámu viz foto je nečitelná. To spíš možná nemá smysl... zdá se mi to na 6ku přeraženou obraceně 9kou, ale uplně pitomě.    [Harry]   11.09.2019
Odpověď  Ano mám. Vyřazený TP nahradí právě souhlas výrobce. Jsem schopen ti to i vyřídit na našem registru, když ten tvůj je nanic. Napiš mi email.    [lipcaa]   11.09.2019
Odpověď  Tomu rozumím, vše v pohodě, avšak na úřadě potřebují doklad o vyřazení z registru... Tzn např odhlášený techničák. Máš nějakou osobní zkušenost, kdy ti zapsali rám bez těchto podkladů, pouze na základě potvrzení z Jawy?    [Harry]   10.09.2019
Odpověď  A co takhle úředně (a tedy zcela legálně, na rozdíl od rad jiných) provést výměnu rámu. Je k tomu nutný souhlas výrobce. Jawa si za to účtuje 500 Kč. Jsou registry vozidel, kde vám výměnu vyznačí v TP, nebo jsou i takové, kde požadují tzv. obnovu (původního) VIN na náhradním rámu. To je méně výhodná varianta ze sběratelského hlediska. V každém případě však náhradní rám (jeho číslo) nesmí být evidováno v registru vozidel jako provozované.    [lipcaa]   10.09.2019
Odpověď  ještě mě napadá třetí varianta a to vyříznou ten kousek s číslem a navařit to... Ale neni to uplně ideál, nerad řežu do rámu.    [Harry]   09.09.2019
Odpověď  Nejednodušší řešení je N číslo zlikvidovat a použít číslo z 559.    [vintera]   09.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jo a ještě jedna věc, tady ten překlep fakt nerozluštim... ale brousil jsem z toho původní tvrdou barvu, takže myslim že to neni dodatečně znehodnocený. Ale bojim se že tohle mi nikdo neuzná :D    [Harry]   08.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

náhradní díly 250/559


 Čau chlapi, je cena za tuto hromadu dílů reálná nebo přemrštěná?

https://www.sbazar.cz/pavelbydzov/detail/86827987-jawa-250-panelka-559    [Vojta]   09.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Cca polovinu? Motor v celku stojí tak litr (že má démonizované 3ložisko je jedno), kompletní rám taky tak litr (jsou kluzáky?), funkční sytič cca od 1.500. Polovina dílů v bedně bude stejně asi šrot a žádný poklad ...    [Jawik]   09.09.2019
Odpověď  Díky za odpověď :-) jakou vidíš cca reálnou cenu? zkusím se s prodávajícím domluvit pokud to půjde    [Vojta]   09.09.2019
Odpověď  Jako obvykle přemrštěná a co je opravdu v bedně moc nevidíš. Kdyby to ti experti aspoň zbytečně nekuchali, když už na svoje "projekty" nemají čas a jsou nad jejich finanční limity.    [Jawik]   09.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Vymezeni prevodovky podlozkamy cz 455,485.


 Zdravim,chcem sa opytat na vymedzenie prevodovky na cz. Jawa sa podklada na strane spojky. Na čz som pocul ze podlozky sa podkladaju na stranu od retazoveho kolieska.Aj na mojej cz som to tak mal ale chcel by som si to potvrdit.    [Milan]   02.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Vůli nechávám 0,3 mm    [vintera]   07.09.2019
Odpověď  jaké jsou tam vůle nikde jsem to nenašel    [peracek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.09.2019
Odpověď  Vdaka za potvrdenie.    [Milan]   04.09.2019
Odpověď  Z pravé strany co je zapalování    [vintera]   03.09.2019
Odpověď  To nik z vas nevymedzoval prevodovku na čz, čz sport?    [Milan]   03.09.2019
Odpověď  To nik z vas nevymedzoval prevodovku na čz, čz sport?    [Milan]   03.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

CENA JAWA 250 PŮLBUBEN ROK 1954 ????


 Já vím,že to zde nemáme moc rádi,ale sám potřebuji poradit s cenou . Zabývám se pouze padesátkami a vy mi jistě poradíte. Sehnal jsem jawu 250 rok 54, vše původní a originál. Motorka léta stála přikryta plachtou ve stodole, vše funguje jak má,nic není měněno. Má bílé tacho do 140, jiné tlumiče se dvěma malými šroubky ,jiné blatníky atd. Prostě netknutá. Má málo najeto. Motor nebyl nikdy půlený. Číslo motoru i rámu je schodné i se štítkem. Přiložím i foto. kolik si můžu říct ??? Pro rýpaly uvádím,že peníze pochopilelně vrazím ihned do padesátek.    [Jiříček]   25.04.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 1156 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Možná že ano. Nemám original půlbubnový čep,abych to změřil, pouze jsem upravoval celobuben. Normálně tam po úpravě pasuje.    [Jiří]   07.09.2019
Odpověď  Díky.na foto ten čep půlbubna vypadá že je širší než z celobubna,nebo se pletu? (v nejširším místě)    [Pavel]   07.09.2019
Odpověď  Je tam ještě malinkaté zvětšení aby se čep opíral o vnitřní kroužek ložiska, ten jsem tam dělal taky, už jsem na to zapomněl. Na fotce Jawarmaniaka je to dobře vidět.    [Jiří]   06.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ano. Dobře je ten rozdíl vidět na stránkách Jawarmaniaka- rozdíly kývaček viz foto.    [Jiří]   06.09.2019
Odpověď  Jiří: takže jen upravit druhý konec aby to pěkně zapadlo do bubnu a nevyčnívalo.díky moc.    [Pavel]   05.09.2019
Odpověď  Nebude. Vím že jsem to předloni taky dělal a musel jsem mimo zvětšení díry na 17 mm ubrat, zmenšit část zvětšeného průměru na druhé straně od závitu, směr k zadnímu kolu stočit na stejný průměr který jde do ložiska. Nechal jsem tam jen asi 5 mm toho zvětšeného průměru, který zabraňuje, aby čep prolezl ložiskem. Pozor. nezkracovat celý čep, ubrat směrem od závitu. Délka čepu zůstane stejná.    [Jiří]   03.09.2019
Odpověď  A to bude stačit? Nic víc se upravovat nemusí? Buben mám z péráka.    [Pavel ]   03.09.2019
Odpověď  převrtáte díru z 15 na 17.    [Monty]   03.09.2019
Odpověď  Máte někdo prosím okótovaný čep zadní rozety? jaké má mít rozměry? chci upravit z celobubna.díky    [Pavel]   02.09.2019
Odpověď  Jen tedy se asi raději nebudu vyjadřovat.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.07.2019
Zobrazeno 10 z celkem 1156 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1156) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Hlava 175/356


 Co myslíte, mohla mít Jawa-ČZ 175/356 z výroby svíčku ze strany, nebo to je jen hlava ze skútru 501 ? Kývačka na fotce je rok výroby 1957, ve stejném roce se začaly dělat skútry takže časově se s tou hlavou potkat mohla.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.11.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Čus,mám to samé jak přes kopírák,zjistils z čeho to je.    [michal]   06.09.2019
Odpověď  Díky moc.    [KAREL]   10.11.2015
Odpověď  Tohle číslo bude ještě rok 1956    [ZiMa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.11.2015
Odpověď  Dal by se určit rok výroby motoru v.č. 617050. Mám na něm také hlavu se svíčkou z boku. Bude to rok 1956 nebo 1957.    [KAREL]   10.11.2015
Odpověď  Zkus se podívat zespoda, jestli tam není nálitek čísla, pokud to bude začínat 356 nebo 501, tak bude jasno.    [Phoenix] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.11.2015
Odpověď  Už jsem to na 175/356 párkrát viděl,navíc prase má tu svíčku z boku,ale z druhé strany...    [baudik]   10.11.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 250/559 vývoz Rusko


 Kúpil som si svoj prví veterán tuto jawu 250/559 rok výroby 1962 ktorú mam v plane cez zimu dať do pôvodného stavu je bez TP a SPZ .Len keď som sa pozrel na štítok tak je v azbuke, tím som usúdil že bola pravdepodobne na vývoz.
Moja prosba znie ci je tam nejaky rozdiel medzi modelmi pre vývoz alebo boli totožne s jawami co sa predávali u nás/vás.A ešte ci sa jedna o typ 02 ak som si to správne naštudoval.pred tím som mal jawu pionier 20 tak NEMÁM skúsenosti s tymíto typmi motoriek. Niesom si istý ci tieto modeli mali sýtič pri rychlopale.
Jawu som kúpil od pana za BB a chodil na nej do lesa na huby tak bude potrebovať veľa lásky.Zdá sa mi ze par veci tam je s iných modelov.
Budem vďačný za každú radu.    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Rychlopal kyvacky a panelky v sérii vubec neměly, byl to ale běžný dobový tuning. Ovladani sytice na riditkach bylo jen v kombinaci se šnekem. Docela spatne se shani a byva drahy. Ted tady u jednoho z vedlejších dotazu na dily na 250 je odkaz na bazos, kde to nekdo (docela draze) zrovna prodává.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.09.2019
Odpověď  [Carlos]

ďakujem vám veľmi pekne za odpoveď.Presne toto som potreboval vedieť že aký je to asi typ a odraziť sa od toho. Viem že veľa veci ja na nete ale najlepšie je to počuť od niekoho so sa tomu venuje a vie tie detaily opísať.
Takže by mal bit rýchlo pal aj zo sytičom ?    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.09.2019
Odpověď  No především řadu informací najdeš, když budeš hledat tady na foru. Ale jak si tak prohlížím tvou motorku: Je to úplně první typ panelek, ještě má kývačková kola. Pokud jde o nepůvodní díly, nepatří na ni tyhle kastlíky (mají tam být panelkové se zavíráním na plíšek, sedlo se zamyká k rámu fabkou-na rámu by měl být držák toho fab zámku), zadní světlo už nemá být plechové, ale plastové červené, přední blatník je ořezaný, stejně tak maska a řídítka s hrazdou na ni taky nepatří. Jiný je i klakson. Karburátor bych řekl, že tam má být se sytičem. Jinak takhle na fotkách mi nepřijde nijak strašně zbastlená, těch dílů k výměně není zas tolik. Samozřejmě třeba blatník nebo kryt řetězu nejsou úplně levné, na druhou stranu, pokud ji chceš renovovat, v ceně renovace se to ztratí. Důležitý je i stav věcí, které nejsou vidět - např rám a přední vidlice, jestli nejsou ohnutý, stav povrchu trubek přední vidlice (jestli jsou na nich hluboké rýhy). Stejně tak stav motoru, tam to může být opravdu diametrálně odlišné kus od kusu. Tolik ve zkratce.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  7    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  6    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  5    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  obr    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
 Strana 1/276 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 15.10.2018)
Nezodpovězené téma 

Lanka u Kývačky


 Dobrý den.
Může někdo vložit fotku,jak jsou vedeny lanka u Kývačky?
Děkuji    [renatik]   13.08.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

nádrž Jawa/ČZ 175/356


 Zdravím,
mám prosbu - nemáte náhodou někdo kotované linkování a pozici barvy na nádrži na Jawa/ČZ 175/356?

Děkuji

franta    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.08.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Seznam šroubů jawa-cz 175/356 rok 1959


 Dobrý den,chtěl jsem se zeptat zda někdo nemáte kompletní seznam všech šroubů, matek a podložek včetně rozměrů a kusů. Předem moc děkuji za odpověď    [Tomáš]   07.07.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa 250, 592 elektroschema


 Ahoj všem, sháním elektroschema na 250, 592, r.v.1974 s regulátorem napětí a mínusovým kostřením.díky za případné info    [martingreyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Californian IV - kudy vést el.kabely k dynamu?


 Zdravím,byl by někdo ochotný mi vyfotit kudy přesně vede ten svazek shora po rámu k motoru??? Byl bych moc vděčný.Bije se mi to s filtrem,někdo to přede mnou dal špatně. Je ale třeba sundat pravý plechový kryt. Filtr mám plastový jako má např.panelka,moc díky Márty    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.07.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Výfuk Pionýr


 Zdravím, nevíte, jak jsou uchycené závity na uchycení kolena výfuku v hlavě? Jeden se mi zalomil a nevím, jak ho dostat ven.    [Adam]   06.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

go klikovky jawa 354


 Ahoj chlapi nevíte o někom na go klikovky na 354 kývačku ze západních čech.Díky za každý tip.    [Jan]   04.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 175/487


 Zdravím. Nevíte kde se dají koupit silentbloky na uchycení nádrže ČZ 175/487? Nikde na stránkách jsem je nenašel. Tak nevím jestli se to tedy dá ještě sehnat.
Děkuji za odpovědi.    [Tom]   05.03.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Přední vidlice


 Rovnali jsme přední vidlice (trubky s pouzdry) a u dvou kusů (z různých jaw) byly trubky vyrobené z měkčího materiálu. Nemá někdo povědomí z jakého druhu materiálu byly trubky vyráběny?    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.02.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa Californian


 Zdravim, potreboval by som poradit. Mam californian a aj Slovensky TP dokonca aj platnu STK :) mam ale trosku nejasnosti v TP kde sa uvadza obchodny nazov 350/360 (predpokladam chyba pri prepise). Prva evidencia 1.1.1968 v CR - podla TP. Cislo motora 362. Viem si niekde overit presny typ motorky pripadne VIN cislo a rok vyroby? Napr archivy atd. Dakujem za pomoc    [Michalt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 354 válce


 Zdravím, můžete mi poradit který z těchto válců přijde na kývačku? Ten opískovaný byl na původní motoru, ale bohužel je poškozený a pak se mi povedlo koupit další jiné válce, ale bohužel některé věci jsou jiné oproti původním např. nové mají mezi některými žebry výztuhy. a navrchu mají odlitá čísla. Můžete mi tedy říct zda jsou na kývačku 354 rok 1958 https://ogar69.rajce.idnes.cz/Jawa_350_valce/    [ogar]   12.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

kryt řetězu


 Chci poprosit o radu od koho koupit kryt řetězu na 350 kývačku,na e shopu mají bud turecký nebo český,máte někdo na svém stroji?Děkuju za radu.    [jan]   06.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

zapalování MA 358 na 250 californian


 Dobrý den.Mohl by mi někdo prosím zaslat fotku popřípadě i výkres distančních sloupků na zapalování MA 358.Tady ve fóru 25.12 2014
je náčrt i fotka ale v knize od J.Bartuše na straně 111 je fotka na které je jeden ze sloupků jiný.Potřeboval bych upřesnění k vyrobení sloupků.Děkuji za pomoc.    [Zdenall]   25.11.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

misky rizeni


 zdravim,
misky rizeni v krku na panelce nahore jak maji prijit? tou silnejsi sranou dovnitr krku?
diky za postrehy    [cenda]   19.11.2018
   Přidat odpověď 

 Strana 1/276 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006