MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 304923 příspěvků |7428 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 69 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory, stabilní motory a ostatn | Odpověď 7.4.2020 11:11  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma Identifikácia motora.
Prosím o bližšie info o aký typ motora sa jedná a kde sa používal. PF-62 to nie je, nemá deflektor na pieste ikeď hlava sa podobá. Štartovanie je na kľuku a nie na remeň, takže CHODOR-ka to asi tiež nebude.    [Marian157] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   16.02.2020     Zobrazit téma  
Odpověď  Tiež mi ten karburátor bol povedomý, otvoril som bedňu s karburátormi a hľa tiež som jeden našiel.    [Marian157] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2020
Odpověď  Taký karburátor mám tiež,doteraz som netušil z čoho pochádza.    [Joski]   18.02.2020
Odpověď  Vystopoval som to podľa karburátora.    [Marian157] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2020
Odpověď  gratuluju ja jsem ho hledal všude mozne i u barkase ale nepouzil jsem nemecky text a to byla asi chyba    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2020
Odpověď  Už som to zistil... vyrábala ho firma Barkas typ EL 308 http://www.crazybikes.net/el308_1.html    [Marian157] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2020
Odpověď  Skusím se zeptat,jestli se náhodou některý z těch přívěsů z toho našeho zrušenýho útvaru nezatoulal k místním dobrovolným hasičům. Jsou tu v okolí dva solidně fungující sbory a mám tam pořád dost kámošů. Ota    [Ota]   17.02.2020
Odpověď  Takže aspoň niečo sme zistili, že to je nemecký stroj. Škoda že nie sú nejaké staré dobové fotografie.    [Marian157] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2020
Odpověď  tyhle motory se pouzivali u německých stroju podobne jako u nas BD-1S72-A na draze jsem je videl v utahovackach pro pohon hydralickych cerpadel v centrálách a podobne ale oznaceni ani výrobce nevim    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Znie to logicky a priznám sa, že som uvažoval o tomto použití. Napríklad označenie karburátora ... už som o tom niekde čítal, ale si neviem spomenúť kde...    [Marian157] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2020
Odpověď  Takový motory jsme kdysi jako hasiči měli v přívěsech. Jeden byl odsávač kouře a druhý elektrocentrála. Je to v podstatě stabilák a při zátěži si sám přidával plyn podle potřeby. Myslím,že to byl výrobek bývalé NDR. Ota    [Ota]   16.02.2020
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  ... ešte foto ...    [Marian157] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2020
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  karburátor R 552 - 001 - 101/03    [Marian157] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2020


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006