MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 305666 příspěvků |7469 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 67 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (P | Odpověď 26.5.2020 01:52  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma ZAJÍŽDĚNÍ, PÉRÁK 1948
Zdravím, vím, že se tady to téma probíralo mockrát, ale zase moc názorů. Mám jehlu na závlačce, do kterého otvoru zhora přijde závlačka při zajíždění a jak šroubek bohatosti. Díky moc.    [grif]    20.02.2020     Zobrazit téma  
Odpověď  Už to asi neni aktuální, ale výchozí nastavení je jen teoretické doporučení. Jak píše kolega Jirka123, karburátory na péráka jsou co kus to originál. Výchozí hodnoty bych bral spíš jako výchozí bod ze kterého začít seřizovat. Když jsem ladil motorku já tak jsem měl tři a každý měl jiné nastavení. Chce to vědět jak karburátor funguje - není to těžké.    [.]   30.03.2020
Odpověď  Po zajetí je možno dávat méně oleje a směs jemně ochudit. Například hlavní tryska 95, jehla o pul až o celou díru níže. Šroubkem bohatosti a výškou šoupátka doladit ideální volnoběh (šroubkem bohatosti zvýšit otáčky motoru, po té šroubkem polohy šoupátka snížíme otáčky motoru. Toto opakujeme až motor zhasíná nebo není žádná odezva. Na závěr jemně doladíme šroubkem bohatosti otáčky motoru, tak aby šel motor v nejnižších až jemně vyšších otáčkách pravidelně). Ale je nutno říci, že každý karburátor je svým opotřebením i zpracováním originál. Takže po zajetí je klidně možné že nejlepší nastavení bude zrovna to výchozí. Pokud karburátor nereaguje na nic tak doporučuji komplet repasovat.    [Jirka123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2020
Odpověď  Díky moc a po zajetí ?    [grif]   21.02.2020
Odpověď  Výchozí nastavení je: jehla 1/3 - závlačka první dírou šoupátka / třetí dírou jehly a šroubek bohatosti povolit o 1/2 otáčky od úplného dotažení. Hlavní tryska 100.    [Jirka123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2020


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006